شناسهٔ خبر: 19829890 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: تریلر غافلگیر کننده‌ای از Kingdom Hearts III منتشر شد

شرکت اسکوئر اینکس به تازگی، تریلر غافلگیر کننده‌ای را از بازی مورد انتظار Kingdom Hearts III منتشر کرده است؛ عنوانی که قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: تریلر غافلگیر کننده‌ای از Kingdom Hearts III منتشر شد

شرکت اسکوئر اینکس به تازگی، تریلر غافلگیر کننده‌ای را از بازی مورد انتظار Kingdom Hearts III منتشر کرده است؛ عنوانی که قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

این تریلر برای اولین بار در Kingdom Hearts Orchestra – World Tour به نمایش گذاشته شد و گیم‌پلی بازی را به خوبی به طرفداران نشان می‌داد. علاوه بر چند صحنه مبارزه از شخصیت های Sora ،Goofy و Donald در میدان مبارزه، این فرصت را داشتیم که بازگشت دشمنانی مانند Pete ،Malefacant و Hades را مشاهده کنیم. در انتهای تریلر این جمله گفته می‌شود:

ماه آینده در D23 Expo 2017 به ما بپیوندید؛ زمانی که ما با افتخار، یک دنیای جدید و یک تریلر جدید را ارایه می‌کنیم! ۱۵ جولای ۲۰۱۷

بازی Kingdom Hearts III چهار سال پیش برای اولین بار معرفی شد و با وجود روند کند و آهسته ساخت و توسعه آن، اطلاعات و نمایش های قابل قبول و به اندازه کافی نیز از آن در دسترس بازی‌بازان و طرفداران قرار نگرفت. در همین مدت، این سری، نسخه های بازسازی شده متعددی را دریافت کرد که شامل Kingdom Hearts 2.8 Final Chapter Prologue و Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep – A Fragmentary Passage و Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD و Kingdom Hearts χ Back Cover می‌شوند.

عرضه همین بازی های بازسازی شده به علاوه Kingdom Hearts HD I.5 + II.5 ReMIX که در سال جاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد، باعث شدند تا طرفداران خیلی از روند ساخت طولانی و انتظار بسیار برای بازی Kingdom Hearts III گلایه نکنند و سرگرم باشند. طبق اخباری که در هفته های گذشته منتشر شده بود، مدیرعامل و رییس شرکت اسکوئر انیکس آقای یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، اعلام کرده بود که دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Hearts III، تا سه سال آینده منتشر خواهند شد؛ دو عنوانی که بسیار مورد انتظار هستند. این بدین معنی بوده که هر دو عنوان Final Fantasy VII Remake و Kingdom Hearts III، تا سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. عنوان Final Fantasy VII Remake اولین بار در E3 سال ۲۰۱۵ معرفی شده، و اولین رونمایی از Kingdom Hearts III نیز در E3 سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده بود. هر دو عنوان هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Kingdom Hearts III را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نظر شما