شناسهٔ خبر: 19822086 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اینجا یمن است؛ مردم برای مردم + عکس

محاصره اقتصادی مردم یمن وارد سومین سال متوالی شده و با وجود کمبود مواد غذایی، رژیم آل سعود مانع از کمک رسانی به شهروندان یمنی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دهها تن از جوانان یمنی با تشکیل موسسه خیریه « ادقام» به کمک صدها خانواده بی بضاعت در شهر صنعاء شتافتند. این جوانان در مرحله نخست به ۴۳۰ خانواده نیازمند کمک می کنند. در دو هفته گذشته، این موسسه خیریه وعده های غذایی خانواده های نیازمند را در زمان های سحر و افطار تامین کرده است.

این خیریه پس از ماه رمضان به فعالیت های خود ادامه می دهد و روزانه کمک به دهها خانواده را در دستور کار قرار می دهد. تعداد زیادی از شهروندان پایتخت نیز با ارسال مواد غذایی، بهداشتی و کمک های نقدی به خانواده های نیازمند کمک می کنند.

به گزارش مشرق، محاصره اقتصادی مردم یمن وارد سومین سال متوالی شده و با وجود کمبود مواد غذایی، رژیم آل سعود مانع از کمک رسانی به شهروندان یمنی می شود. براساس گزارش های سازمان های بین المللی هر ۱۰ دقیقه یک کودک در یمن به علت سوء تغذیه جان خود را از دست می دهد. در ذیل تصاویر اختصاصی مشرق از تلاش خیریه « ادقام» را برای کمک به خانواده های نیازمند مشاهد می کنید.

نظر شما