شناسهٔ خبر: 19790996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر شهید علی جواد زارع در اسدآباد تشییع می شود

اسدآباد - ایرنا - معاون فرماندار اسدآباد گفت: پیکر مطهر شهید علی جواد زارع که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید روز شنبه در زادگاهش اسدآباد تشییع و به خاک سپرده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یزدان آزرمی روز پنجشنبه در ستاد هماهنگی تشیعع پیکر شهید علی جواد زارع گفت: آئین تشییع ساعت 9 صبح روز شنبه 20 خرداد از میدان امام خمینی (ره) پس از ادای احترام و تشریفات نظامی به سمت گلزار شهدا آغاز و پیکر شهید پس از اقامه نماز توسط امام جمعه اسدآباد در قطعه شهدا کنار همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.
آزرمی افزود: پیکر شهید روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در تهران تشییع و سپس به اسدآباد منتقل خواهد شد و ساعت 22 جمعه شب در مسجد حضرت سجاد(ع) آئین وداع با شهید برگزار می شود.
وی تصریح کرد: آئین وداع با حضور همرزمان و همسنگران آن شهید و مردم اسدآباد با خاطره گویی یکی از جانبازان و ذکر مصیبت توسط مداحان اهل بیت (ع) به صورت پرشور و حماسی برنامه ریزی شده است.
معاون فرماندار اسدآباد اظهار کرد: مسجد حضرت سجاد (ع) در دوران دفاع مقدس پایگاه اعزام رزمندگان اسدآبادی به جبهه های حق علیه باطل بوده است و شهید علی جواد زارع نیز از این مکان مقدس عازم جبهه شده بود.
وی با تسلیت به مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی گفت: اسدآبادیها با حضور پرشور خود در تشییع فرزند عزیزشان بار دیگر نشان خواهند داد که اینگونه عملیات های ددمنشانه خللی بر اراده ملت برای ادامه راه شهدا وارد نمی کند.
آزرمی با بیان اینکه داعش دست پرورده آل سعود و امریکا است، افزود: مردم شجاع و غیور کشورمان بار دیگر با فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر تروریسم خشم و نفرت خود را نسبت به حملات تروریستی مجلس و حرم امام (ره) اعلام و با شهدای جان بر کف تجدید پیمان می کنند.
در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل 12 تن شهید و 42 تن مصدوم شدند.
شهید علی جواد زارع سال 1342 در روستای دهگلان از توابع اسدآباد دیده به جهان گشود و در جنگ تحمیلی در سال های 63 و 64 در چندعملیات حضور داشت و از چندین ناحیه مجروح شد. وی از کارکنان مجلس شورای اسلامی و مسوول دفتر نماینده شاهین شهر اصفهان بود که 17 خرداد 96 در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مورد حمله کوردلان تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.
اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده و400 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:اکبر بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما