شناسهٔ خبر: 19782636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

تبیین منظومه فکری امام(ره) و رهبری ماموریت حوزه انقلابی است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام بر ضرورت تبیین منظومه فکری و اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: حوزه انقلابی باید اهداف و برنامه های خود را باید بر مبنای اندیشه ها، رهنمودها و گفتمان مقام معظم رهبری ترسیم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام با تبریک ایام میلاد مسعود امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حوادث تروریستی تهران، گفت: با محوریت ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، قدرت حاکمیت بر دل ها به رخ عالمیان کشیده شد.

مدیر حوزه علمیه ایلام افزود: منطق امام (ره) مبارزه با استکبار ، ظالم و حمایت از مظلوم بود که الحمدلله خلف صالح ایشان امام خامنه ای نیز توانسته به طور کامل و جامع در مسیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حرکت می کنند و با هوشیاری و درایت، تمام بحران ها و مشکلات بر سر راه انقلاب رفع کرده اند و نمونه بارز آن فتنه 88 بود

وی ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) دشمنان به خیال خام خود امیدوار بودند که به راحتی بتوانند مسیر انقلاب را تغییر دهند، اما با تصمیم انقلابی و معجزه گونه مجلس خبرگان و انتخاب مقام معظم رهبری، تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: درایت، شجاعت، صلابت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث امیدواری تمام دوستان انقلاب در سراسر دنیا شد و در 28 سال گذشته خط، فکر، اندیشه و گفتمان امام (ره) نه تنها در ایران، بلکه در جوامع اسلامی در حال گسترش است

وی، تبعیت و حرکت در مسیر ولی فقیه را لازمه صیانت از انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی دانست و افزود:  تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سبب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده و دشمنان را مایوس و ذلیل کرده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام بر ضرورت تبیین منظومه فکری و اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و  گفت: حوزه انقلابی باید اهداف و برنامه های خود را باید بر مبنای اندیشه ها، رهنمودها و گفتمان مقام معظم رهبری ترسیم کند.

بر پایه این گزارش، در این جلسه معاونان حوزه علمیه استان ایلام نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

نظر شما