شناسهٔ خبر: 19653510 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهرداری تهران گزارشی از قراردادهای شرکت تامین‌کننده بلیت الکترونیک ارایه کند

خبرگزاری شبستان: رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در خصوص روند قرارداد شهرداری با شرکت تامین‌کننده بلیت‌های الکترونیک اتوبوس و مترو باید گزارشی در صحن شورا ارایه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، رحمت‌الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در مورد قرارداد شهرداری تهران با شرکت توسن تذکری دادم که مطرح می‌کنم.

 

وی افزود: شرکت توسن طبق قرارداد متعهد شده است تا سامانه بلیت الکترونیک برای مترو و اتوبوس را راه اندازی کند و این در حالی است که در عقد قرارداد مذکور صرفه و صلاح شهر و شهروندان رعایت نشده است. 

 

حافظی با بیان اینکه قرارداد بین شهرداری تهران و شرکت توسن به دور از تشریفات قانونی انجام شده است، خاطرنشان کرد: طبق قانون تمام درآمدهای شهر باید به خزانه واریز شود و پس از آن به شرکت ها و سایر زیرمجموعه های شهری پرداخت شود و این در حالی است که در قالب قرارداد فوق تمام درآمدها به حساب شرکت واریز می شود.

 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد: پس از آن به فاصله یک تا سه ماه سهم شهرداری و پرسنل شرکت به ویژه رانندگان شرکت واحد پرداخت می شود. علیرغم اینکه حسابرس در این مورد تذکرات زیادی داده است اما هیچکس به موضوع توجه نکرده است.

 

حافظی تاکید کرد: طی یک تا دو ماه آینده که از عمر شورای چهارم باقی مانده است، شهرداری تهران باید گزارشی در خصوص قرارداد شهرداری تهران با شرکت توسن ارایه کند.

 

 

 

 

نظر شما