شناسهٔ خبر: 19653499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرماندار اردبیل تاکید کرد

بازشماری پنج درصد صندوق‌ها بدون تغییر آرای منتخبان پارلمان محلی اردبیل

جوان آنلاين

فرماندار اردبیل گفت: بازشماری پنج درصد صندوق‌های آرای شورای شهر اردبیل بدون تغییر در آرای منتخبان مردم به انجام رسید.

صاحب‌خبر -

جواد زنجانی در گفت‌و گو با خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: بازشماری پنج درصدی صندوق‌های آرای شورای اسلامی شهر اردبیل طی رسیدگی به شکایات انجام گرفته در روزهای گذشته، امروز پایان پذیرفت و هیچ تغییری در نتیجه انتخابات به وجود نیامد.

وی تصریح کرد: عمده شکایات از خستگی اعضای شعب در شمارش آرا و عدم حضور اعضای ناظرین کاندیداها در هنگام شمارش بود که طبق قانون هیچ تعریفی برای حضور نمایندگان کاندیداها در هنگام شمارش آرا وجود ندارد.

فرماندار اردبیل گفت: بعد از ارائه شکایات در روزهای مقرر طبق نظر اعضای هیأت نظارت و هیأت اجرایی، در مجموع پنج درصد صندوق‌ها که شامل ۱۲ شعبه اخذ رأی است به صورت قرعه‌کشی انتخاب شدند و بعد از شمارش مجدد نتیجه حاصله به هیأت نظارت شهرستان اردبیل ارسال شد.

زنجانی افزود: کاندیداها می‌توانند بعد از اعلام نظر نهایی هیأت نظارت، شکایات احتمالی خود را طبق قانون در هیأت نظارت استان اردبیل پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از کاندیداها خواهشمندیم تمامی شکایات و اعتراضات خود را از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از ارائه نظرات نادرست و تشویش اذهان عمومی در این زمینه کاملاً خودداری کنند.

فرماندار اردبیل عنوان کرد: حضور حداکثری کاندیداهای شورای شهر در این دوره مایه دلگرمی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ما بود و کاندیداها نباید به عده‌ای سودجو اجازه دهند تا با تفرقه‌افکنی و ایجاد شایعه این پیروزی را به کام مردم تلخ کنند.


نظر شما