شناسهٔ خبر: 19653496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد؛

دستورالعمل امور کنسولی داوطلبان خارجی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد دستورالعمل انجام امور کنسولی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در این دانشگاه را مطابق دستورالعمل ابلاغی جدید از سوی وزارت علوم ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ساماندهی و تسهیل فرایند انجام امور کنسولی خود، ابتدا باید بعد از انجام ثبت نام آموزشی در وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و یا وب سایت ثبت نام متقاضیان غیر ایرانی غیر بورسیه به نشانی Fstudent.iau.ir، نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خود اقدام کنند.

براساس این دستورالعمل در مرحله بعد دانشجویان برای ارسال اطلاعات کنسولی خود با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به نشانی www.saorg.ir و مراجعه به بخش درگاه «دانشجویان غیرایرانی»، اطلاعات خود را تکمیل کرده و کد پیگیری را اخذ کنند.

متقاضیان می توانند پس از ۱۵ روز از تاریخ اخذ کد مربوطه به منظور پیگیری امور کنسولی خود با اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی به شماره تماس ۴۷۳۵۲۴۲۵-۰۲۱ و شماره فکس ۴۷۳۵۲۴۲۴-۲۱ و پست الکترونیکی به آدرس Foreign.stud@intl.iau.ir تماس حاصل کنند.

نظر شما