شناسهٔ خبر: 19653250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم جیرفت در گفت‌و‌گو با تسنیم:

رزم‌حسینی در سمت استاندار کرمان می‌ماند؛ عدم موافقت وزیر کشور با استعفا وی

R7860/P1384/S6,67/CT15

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان فعلا تا پایان دولت یازدهم به کار خود در استانداری کرمان ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

یحیی کمالی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان مخالف است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان کرمان در 8 خرداد‌ماه جاری در نامه‌ای به وزیر کشور مخالفت خود را با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان اعلام کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کشور با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان مخالفت کرده است خاطرنشان کرد: علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان فعلا تا پایان دولت یازدهم به کار خود در استانداری کرمان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور رزم‌حسینی استاندار کرمان نیز تا دقایقی دیگر در تهران برگزار می‌شود گفت: در این جلسه آماده شنیدن اظهارات استاندار کرمان و دلایل استعفای وی هستیم.

کمالی‌پور با بیان اینکه در این جلسه نیز مخالفت خود را با استعفای رزم‌حسینی اعلام می‌کنیم افزود: چنانچه به این نتیجه برسیم که استاندار کرمان تحت فشارهای سیاسی اقدام به این کار کرده است با قاطعیت از رزم‌حسینی حمایت خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم استان کرمان وارد بازی‌های سیاسی شود.

انتهای پیام/

نظر شما