شناسهٔ خبر: 19653162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سخنگوي فراكسيون اميد خبر داد:

تفاهم جدید بین جریانات سیاسی مجلس بر سر انتخابات هیات رییسه

- همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تفاهمی جدید بین جریانات سیاسی مجلس بر سر انتخابات هیأت رئیسه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايسنا، بهرام پارسایی سخنگوي فراكسيون اميد در مجلس اظهار کرد: روز گذشته تفاهمی بین نمایندگان جریانات سیاسی موجود در مجلس درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس انجام شد که ما منتظریم آنها تا ظهر امروز نظر قطعی خود را درباره این توافق اعلام کنند.

وی افزود: اگر فراکسیون‌های دیگر اعلام کنند که این توافق از نظر آنها قطعیت پیدا کرده،‌ فراکسیون امید هم به آن پایبند خواهد بود؛ در غیر این صورت لیست مستقل خود برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس را منتشر خواهد کرد.

در روزهای گذشته توافقات متعددی بین فراکسیون‌های سیاسی مجلس و بعضا دو فراکسیون مستقلین و ولایی صورت گرفته که با اظهارات متناقض اعضای این فراکسیون‌ها همراه بوده است. آخرین توافق اعلام شده بین دو فراکسیون مستقلین و ولایی برای تقسیم ۱۲ کرسی هیات رییسه به نسبت ۶ - ۶ بود. همچنین فراکسیون امید نیز اعلام کرده بود در صورت عدم دستیابی به توافق با سایر فراکسیون‌ها مسعود پزشکیان را به عنوان کاندیدای ریاست معرفی خواهد کرد و برای تمام کرسی‌های هیات رییسه کاندیدای مستقل ارائه می‌کند.

انتخابات هیأت رئیسه مجلس برای سال دوم فعالیت مجلس دهم چهارشنبه-10 خرداد- برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما