شناسهٔ خبر: 19653036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سپیدرود پولدار می‌شود

منبع: فارس

هافبک مهاجم تیم فوتبال سپیدرود برای ماندن در این تیم به مدت یک فصل دیگر به توافق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه سپیدرود طی جلساتی که روزهای اخیر با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتند موفق شدند مجوز دریافت 2 میلیارد پول را از وی گرفته و به این ترتیب طی روزهای آینده مطالبات بازیکنان سپیدرود پرداخت خواهد شد.

میرشهاب مومنی مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود با اعلام این خبر گفت: ما سال گذشته 60 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم وانشاالله طی روزهای آینده با دریافت 2 میلیارد بقیه مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته شورای شهر نیز با پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به سپیدرود موافقت کرده و باید حساب جدیدی باز کنیم تا آن مبلغ به حساب باشگاه واریز شود.

مومنی تاکید کرد: ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و با قطره چکان پول بازیکنان را دریافت و به آنها پرداخت کردیم. خوشحالم که همه چیز شفاف بوده و بازیکنان به ما اطمینان کامل داشتند و به گفته خود بازیکنان از زمانی که تیم دست هیأت فوتبال افتاد آرامش به سپیدرود بازگشته است.

وی با تاکید بر اینکه علیرضا نظرمحمدی با بازیکنان مدنظرش صحبت می‌کند گفت: با پویا نزهتی برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم و خیلی دیگر از بازیکنان سپیدرود طی روزهای اخیر با باشگاه مذاکره کردند که به احتمال فراوان قرارداد آنها تمدید خواهد شد.

نظر شما