شناسهٔ خبر: 19652962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

العین تاکتیک داشت، همین

قربانی: دنبال مقصر باخت استقلال نباشیم

شخص خاصی مقصر اصلی باخت استقلال نیست و نباید دنبال مقصر اصلی این شکست بگردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص باخت پر گل استقلال برابر العین اظهار داشت: باخت خیلی بدی بود اما کسی را نمی‌توان به عنوان مقصر اصلی این باخت معرفی کرد. نباید به دنبال مقصر اصلی باخت استقلال باشیم، بلکه باید ببینیم چه اتفاقاتی باعث شده تا استقلال این شکست را تجربه کند.

وی در ارتباط با تاثیر غیبت 4 بازیکن استقلال در این دیدار گفت: به اعتقاد من دلیل باخت استقلال ربطی به نبود آنها ندارد. چرا که العین یک تیم کاملا تاکتیکی و  با برنامه بود و بیشتر این مسئله سبب باخت استقلال شد.

قربانی در خصوص این که استقلال نیاز به تغییر دارد یا نه گفت: تا دیروز همه به‌به و چه‌چه می‌کردند حالا با یک باخت که نباید تغییرات انجام بگیرد. مگر پاری سن ژرمن از منچستر 6 گل نخورد. این باختها در فوتبال همیشه وجود دارد و استقلالی‌ها نباید امیدشان را از دست دهند و بلکه باید به دنبال پیشرفت باشند و تلاش کنند تا با رفع ضعف‌هایشان در بازی های بعدی بهتر ظاهر شوند.

پیشکسوت استقلال در خصوص احتمال تغییر مدیریت این باشگاه پس از باخت به العین گفت: مگر دلیل باخت استقلال مدیریت است که تغییر پیدا کند؟

او با ناراحتی از شکست پر گل استقلال اظهار داشت: آن قدر حالم بد شد که خیلی زود تلویزیون را خاموش کردم و بقیه بازی را ندیدم. واقعا شب خیلی بدی بود.

نظر شما