شناسهٔ خبر: 19652864 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عضو کمیسیون آموزش: باید پرونده‌ مفاسد فرزندان میرزاده به دستگاه قضایی ارجاع شود

منبع: تسنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باید پرونده‌ تخلفات میرزاده و فرزندانش در دانشگاه آزاد به دستگاه قضایی ارجاع شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات دکتر ولایتی درباره مسائل چند وقت اخیر دانشگاه آزاد و مفاسد رئیس سابق دانشگاه آزاد و فرزندانش در این دانشگاه، اظهار داشت: اظهارات امروز آقای ولایتی بسیار بهت‌آور و تأسف‌انگیز بود. چگونه فرزندان و آقازاده‌ها اینگونه امکانات عمومی و مردمی را به بازی‌ می‌گیرند و فسادهایی در دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد که با پول مردم و دانشجویان اداره می‌شود، انجام می‌دهند؟

وی افزود: دانشگاه آزاد یک خانواده چند میلیونی است که در آن دانشجویان، اساتید و کارکنان عضو هستند. چرا باید عده‌ای اینگونه رفتار کنند؟ آن دانشگاه را ملک شخصی خود بدانند و با سرنوشت این  یک میلیون خانواده به این شکل برخورد کنند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری این نکته که اظهارات آقای ولایتی واقعا بهت‌آور و ناراحت کننده بود، تصریح کرد: به اعتقاد بنده آقای ولایتی طی چند ماه اخیر نجابت به خرج دادند و تنها براساس فشارهایی که از سوی برخی افراد و گروه‌ها وارد شده به بیان گوشه‌ای از اقدامات و مفاسد رخ داده در دانشگاه آزاد اشاره کردند. اینکه آقازاده‌ای در عزل و نصب‌های دانشگاه آزاد نقش داشته باشد، به هیچ وجه پذیرفتنی و قابل دفاع نیست.

سلیمی با اشاره به ضرورت ورود قوه قضائیه به پرونده مفاسد دانشگاه آزاد در طی مدیریت میرزاده، گفت: مجلس نیز در تحقیق و تفحصی برخی از مفاسد این دانشگاه را در دوره‌های قبل روشن کرد، به نظر، قوه قضائیه باید به پرونده‌های اخیر این دانشگاه ورود کند. باید پرونده‌ تخلفات میرزاده و فرزندانش در دانشگاه آزاد به دستگاه قضایی ارجاع شود.

وی در پایان گفت: ای کاش کمیته حقیقت‌یابی تعیین شود و حقایق موجود در دانشگاه آزاد را برای افکارعمومی، مردم و خانواده میلیونی دانشگاه آزاد اعلام کند.

نظر شما