شناسهٔ خبر: 19652747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دلیل بازی تدافعی استقلال را از مربی تیم بپرسید

قربانی: باید هزار بار فیلم بازی با العین را ببینیم و درس بگیریم/ امیدوارم هیچ‌وقت استقلال را در این روز نبینم

R1443/P1435/S3,27/CT1

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تنها کاری که این تیم می‌تواند انجام بدهد، این است که از شکست مقابل العین درس بگیرد.

صاحب‌خبر -

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات،‌ اظهار داشت: به هر حال فوتبال است و در فوتبال هم از این اتفاقات زیاد پیش می‌آید. من اصلاً دوست ندارم در مورد این بازی حرف بزنم، چون یک بازی خیلی بدی بود که نتیجه بدی هم داشت. انتظار دارید من چه بگویم؟ فقط می‌توانم امیدوار باشم که هیچ‌وقت استقلال را در این روز نبینم.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: تنها کاری که ما الان می‌توانیم انجام بدهیم این است که فیلم بازی را 20، 30 بار ببینیم و آسیب‌شناسی کنیم. باید هزار بار هم که شده فیلم این بازی را ببینیم و به خودمان بگوییم که چرا این اتفاقات افتاد؟ چرا فوتبال امارات که ما همیشه از آنها جلوتر هستیم، می‌آید و مقابل تیم‌های ما تا این حد خوب بازی می‌کند؟ استقلال اشتباهات خیلی زیادی داشت، اما باید از آنها درس بگیرد.

قربانی در مورد ترکیب تدافعی تیم استقلال مقابل العین، گفت: دلیل این کار را باید از  مربی استقلال بپرسید. البته شرایط طبیعی این طور بود که استقلال بیشتر به فکر بازی تدافعی و گل نخوردن باشد. به هر حال تیمِ منصوریان در خانه حریف بازی می‌کرد و باید در کنار دفاع مستحکم و از ضد حملات استفاده می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما