شناسهٔ خبر: 19652687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقابل قهرمانان برای صعود

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از دو نماینده باقی مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب سه شنبه در دوحه مهمان لخویا قطر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ازدور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب سه شنبه و در ساعت 23:30 دقیقه تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر باید به مصاف لخویا برود، شاگردان برانکو که هفته گذشته و در ورشگاه آزادی بدون حضور هوادارانشان و با پنالتی که مهدی طارمی از دست داد، نتوانست سه امتیاز بازی را بگیرد امشب و در بازی برگشت به دنبال یک فرصت طلایی است تا با طلسم شکنی در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند.
پرسپولیس در این بازی به غیر از کمال کامیابی نیا که به دلیل مصدومیت در جمع شاگردان برانکو نیست به مصاف حریف قطری می رود اما بدون شک بازیکنانی مانند طارمی، مسلمان، رفیعی از مهره های تاثیرگذار قرمز ها در این بازی خواهند بود اگر بازیکنان قرمزپوش بتوانند از موقیعت های که در زمینه مسابقه به دست می آورد استفاده لازم را ببرد این تیم برد شیرینی می تواند به دست آورد.
فراموش نکنیم که تقابل امشب پرسپولیس و لخویا تقابل قهرمانان فوتبال ایران و قطر است،پرسپولیسی ها در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا سه مرتبه به مرحله یک هشتم نهایی رسیده اند اما موفق نشده خود را به یک چهارم نهایی برساند. مرحله یک چهارم نهایی قرار است پس از تعطیلات تابستانی برگزار شود و پرسپولیس این فرصت را دارد تا با استفاده از خریدهای جدیدش حتی به سمت قهرمانی در آسیا گام بردارد.
اما در آن سوی میدان شاگردان جمال بلماظی در لخویا نشان داده اند که در  خانه تیم قدرتمندی هستند و از بازیکنانی مانند چیکو فلورس سود می برند و ضمن آنکه بهترین گلزنشان یعنی یوسف العربی به احتمال فراوان به مانند بازی هفته گذشته در این بازی حضور نخواهد داشت و شاید همین مهم به سود شاگردان برانکو باشد.
باید منتظر ماند و دید در نهایت نماینده فوتبال ایران که بازی های خوبی را در  لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته می تواند امشب لخویا را در خانه اش زمین گیر کند و برای نخستین بار به جمع چهارتیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ؟

بابک کاظمی

نظر شما