شناسهٔ خبر: 19652295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیرانوند به دنبال جدایی از پرسپولیس

منبع: طرفداری

دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران علاقه‌اش به جدایی از پرسپولیس را کتمان کرده است اما بدش نمی آید که لژیونر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان علاقه‌اش به جدایی از پرسپولیس را کتمان کرده اما با این حال اطرافیان باشگاه پرسپولیس می‌دانند علیرضا بیرانوند بدش نمی‌آید از جمع سرخپوشان رفتنی است و تیم دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کند. البته مسیر بیرانوند به سمت لژیونر شدن جدا می‌شود اما نکته اینجاست که او با باشگاه پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ قرارداد دارد و جدایی از این تیم به‌سادگی برای او اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش  میزان، بیرانوند که پرونده جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس را به‌طور کامل نبسته، به‌گفته نزدیکانش از دو لیگ ترکیه و اسپانیا پیشنهاد دارد. باشگاه ترکیه‌ای حاضر است پول بیشتری بدهد اما باشگاه اسپانیایی اعتبار بالاتری دارد و از این‌‌رو، بیرانوند هنوز به جمع‌بندی نهایی حتی برای اینکه پس از جدایی از پرسپولیس، به کدام لیگ برود، نرسیده است.

به‌هر حال نکته مهم در این مورد، مشاوره‌هایی است که به بیرانوند داده می‌شود. شنیده‌‌ها حاکی از آن است که نزدیکان این بازیکن از او خواسته‌اند هر طور شده از ایران برود چون پیشرفت واقعی برای علیرضا، خارج از مرزهای ایران اتفاق می‌افتد و در ایران خبری از پیشرفت نیست.

نظر شما