شناسهٔ خبر: 19651559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

مقالات کشور از مرز ۵۰ هزار عدد گذشته است

ری- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مقالات کشور از مرز ۵۰ هزار عدد گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید ضیاء هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: امروز به امام( ره) بزرگوار اعلام کردیم که در این مسیر استوار هستیم و با پیروی از رهنمودهای امام(ره) مجهز به علم و فرهنگ شده ایم.

وی با بیان این که دانشجویان ما همواره در مسیر انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بوده اند، ادامه داد: هرگاه انقلاب نیاز به حفاظت و صیانت داشت، دانشجویان و اساتید ما نقش محوری داشتند و هنوز هم این نقش آفرینی ادامه دارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشجویان ما نشان دادند که در مسیر اعتلا کشور و دستیابی به افق های علم و دانش از هیچ کوششی دریغ نکرده و در خدمت به جامعه پیشتاز بوده اند.

هاشمی با بیان این که امروز ۱۸ دانشگاه کشور جزو دانشگاه های برتر دنیا قرار دارند، اضافه کرد: تعداد مقالات کشور، امروز از مرز ۵۰ هزار عدد گذشته و مدیران دانشگاهی ما در جزو انقلابیون پیشتاز هستند و در تحقق گوشزدهای رهبری برای افزایش قدرت علمی کشور گام های موثری برداشته شده است.

وی رشد کمی و کیفی دانشگاه ها به موازات یکدیگر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پیشرفت ها در سایه وحدت حول محور واحد و قانون مندی مورد تاکید امام و رهبری به دست آمده است و لازم است از مرحوم آیت لله هاشمی که بنیان گذار دانشگاه آزاد و دارای نقش محوری در دانشگاه ها بودند یاد کنیم.

نظر شما