شناسهٔ خبر: 19650226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استفاده از تاکسی‌های تولید داخل در فرودگاه امام ممنوع شد/ تجمع تاکسی‌داران مقابل مجلس

R1385/P1011116/S1,15/CT11

جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز( سه شنبه 9 خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه‌ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته یکی از مربیان تجمع کننده، دو سال از برگزیده شدن آنها در آزمون استخدامی می گذرد اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده و متاسفانه بعد از گذشت 16 ماه از اعلام نتایج از 3569 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای 2300 نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از 1200 نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

به گزارش تسنیم، تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهر‌ فرودگاهی امام خمینی(ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.

انتهای‌پیام/

نظر شما