شناسهٔ خبر: 19643958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تردیدهای جدی دخیا برای پیوستن به رئال

ورزش 3

در حالی که تصور می شد داوید دخیا در یک قدمی پیوستن به رئال قرار داشته باشد؛ حالا این گلر اسپانیایی دچار تردیدهایی جدی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، از دو ماه پیش رسانه های اسپانیایی با قاطعیت از پیوستن دخیا به رئال نوشته اند. به ادعای آنها، مسئولان رئال حتی حاضر هستند 70 میلیون یورو برای جذب او هزینه کنند اما پس از صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان، به نظر می رسد که کار رئالی ها برای اتمام ماموریت نیمه تمام سال 2015 دشوارتر شده است.

دخیا تابستان 2015 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفت ولی اشتباهات اداری در آخرین دقایق نقل و انتقالات، مانع از این امر شد و حالا رئیس باشگاه رئال قصد دارد آن ناکامی را جبران کند

نشریه سان امروز ادعا کرد که پس از قهرمانی یونایتد در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، دخیا با تردید نسبت به جدایی و پیوستن به رئال نگاه می کند. او مجذوب برنامه های ورزشی سال بعد مورینیو شده و پس از صحبت با او متقاعد شده تا حداقل یک فصل دیگر هم در جمع شیاطین سرخ بماند.

در این تصمیم، البته درخشش بی اندازه کیلور ناواس در دو ماه اخیر و مصاحبه او مبنی بر اینکه حتی با آمدن گلر جدید هم در رئال خواهد ماند نیز بی تاثیر نبوده است. در واقع دخیا تمایلی برای رقابت با ناواس ندارد و ترجیح می دهد در صورتی راهی رئال شود که رقیبی بزرگ در اندازه های گلر کاستاریکایی نداشته باشد.

طبق ادعای این منبع، منچستریونایتد نیز پیشنهاد اولیه رئال برای دخیا که 32 میلیون یورو بود را نیز رد کرده است و هیچ تمایلی برای از دست دادن سنگربان اسپانیایی خود ندارد. با توجه به علاقه شدید رئال به دخیا، اینگونه به نظر می رسد که تابستان آتی نیز باید منتظر اخبار و شایعات داغی در این زمینه باشیم.

نظر شما