شناسهٔ خبر: 19642129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرماندار املش:

حفظ وحدت و ولایت لازمه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: محمودی با اشاره به اینکه همه ما مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم، افزود: حفظ وحدت و وفاداری به ولایت لازمه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، 8 خرداد در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد این شهرستان، اظهار کرد: امام خمینی(ره) الگو و اسوه فضایل اخلاقی برای همه ماست.

وی 15 خرداد سال 42 را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: قیام مردم علیه رژیم سلطنتی پهلوی در این روز مبدا نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شد.

فرماندار املش این ایام را فرصت مناسبی برای مرور خاطرات انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) دانست و گفت: بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی الهی بودن و مردمی بودن آن است.

محمودی با تاکید بر انتقال افکار و آثار حضرت امام در جامعه، بیان کرد: ترویج و تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم، افزود: حفظ وحدت و وفاداری به ولایت لازمه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

محمودی از برگزاری مراسم ویژه ارتحال حضرت امام(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد در روز 13 خردادماه جاری در مسجد اعظم املش خبر داد و گفت: این مراسم همراه با عزاداری و سخنرانی در ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و مسئولان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری، امام جمعه املش نیز، با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: آنچه امام(ره) را حاکم بر قلب‌های مردم ایران کرد اخلاص، ساده زیستی و بندگی خدا بود.

وی با اشاره به شخصیت والای امام(ره) افزود: شباهت‌های زیادی بین شخصیت ایشان و پیغمبر بزرگوار اسلام(ص) است بنابراین بین انقلاب این دو بزرگوار نیز شباهت‌هایی وجود دارد.

این کارشناس دینی با تاکید بر برگزاری مراسم ویژه و در شان و جایگاه حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: اگر امروز ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم به خاطر هدایت و تربیت‌های این مرد بزرگ است لذا همه ما مدیون این مرد خدا هستیم.

نظر شما