شناسهٔ خبر: 19641348 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای که جان باخت/ درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از خبر برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت تا درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پاری واقع در شرق تهران را در این بسته بخوانید.

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ساعت 08:30 صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگره امام رضا(ع) قبل از بازار گل يك دستگاه پژو با عابر پياده برخورد كرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع اين حادثه عابر پياده 35 ساله پس از برخورد با پژو در دم جان باخت.

سرهنگ رازقی در پایان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در محل حادثه، علت اوليه تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو پارس اعلام کردند. اما علت اصلی در حال بررسی است.

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت

ایجاد گودال در بزرگراه یادگار امام/حادثه 2 مصدوم داشت

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به سقوط دو خانم به داخل گودال اظهار داشت: حادثه سقوط در گودال در ساعت9:15امروز (دوشنبه)در بزرگراه یادگار امام خیابان طوس اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود:دوایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند .

ملکی گفت:حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی بوذ که در قسمت حیاط به یکباره گودالی به عمق 3متر ایجاد شد.

وی افزود: خانم 50ساله به داخل گودال سقوط کرد و خواهر 40ساله که  قصد کمک به وی را داشت نیز به داخل گودال سقوط کرد.

سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد:زمانی که نیرو های آتش نشانی رسیدند هردونفر داخل گودال گرفتار بودند وباتوجه به این که احتمال ریزش مجدد در دیوارهای گودال وجود داشت نیروهای آتش نشانی ایمن سازی لازم را انجام دادند و بااحتیاط کامل هردو نفر را خارج کردند.

وی در ادامه افزود:مصدومان به عوامل اورژانس داده شدند و محل حادثه تحویل مالک و شهرداری شد.

ملکی در پایان گفت:در ساعت9:58عملیات به پایان رسید.

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت
آتش سوزی کارگاه غیرمجاز زغال سازی
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارخانه غیرمجاز زغال سازی در منطقه امین آباد شهرری، برای چندمین بار به علت نامعلوم دچار حریق شده است. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان از ایجاد مزاحمت کارخانه غیرمجاز زغال سازی و آتش گرفتن آن تصویربرداری کرده است.
 
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
 
گرفتار شدن ۲ خواهر در گودال ۳ متری حیاط قدیمی

به گزارش حوزه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی دربارهٔ جزییات این حادثه گفت: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز، حادثه سقوط ۲ شهروند در داخل یک گودال به نیروهای سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بالافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: این حادثه در یک خانه قدیمی ۲ طبقه واقع در بزرگراه یادگار امام (ره)، خیابان طوس رخ داد.

ملکی ادامه داد: در حیاط این خانه قدیمی، گودالی ۳ متری ایجاد شده بود و همین موضوع شرایط را برای آتش‌نشان‌ها دشوار کرده بود.

وی از مصدوم شدن ۲ زن در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: در حین فرونشست زمین، زنی ۵۰ ساله داخل گودال گرفتار شده بود و خواهر وی که زنی ۴۰ ساله بود نیز زمان کمک کردن برای خارج کردن خواهرش در داخل گودال گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در خصوص اقدامات آتش‌نشان‌ها برای نجات جان این ۲ شهروند نیز خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه احتمال فرونشست مجدد زمین وجود داشت، آتش‌نشان‌ها با احتیاط کامل اقدام به خارج کردن این ۲ خواهر کرده و آن‌ها را که دچار مصدومیت شده بودند را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به زمان اتمام عملیات، اذعان کرد: آتش‌نشان‌ها پس از ایمن‌سازی کامل محیط، ساعت ۹ و ۵۸ دقیقه محل را ترک کردند.

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت
درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک

به گزارش حوزه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارم خرداد وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه رهبر – پارک ابوذر به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری بین دو گروه از افاغنه صورت گرفته و طی آن فردی به نام حسین ۳۵ ساله از ناحیه چپ قفسه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است. دقایقی بعد از طریق بیمارستان لواسان به کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس اعلام شد که علیرغم اقدامات درمانی، حسین به علت شدت جراحت وارد شده فوت کرده است. پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با انتقال مقتول به بیمارستان، مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در همان شب درگیری و پیش از اعلام خبر فوت مقتول از سوی بیمارستان، اقدام به شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری و دستگیری ۸ نفر از جمله ۵ برادر مقتول و همچنین سه خواهرزاده آن‌ها می‌کنند.

با ارجاع پرونده به اداره دهم آگاهی، کلیه افراد دستگیر شده به اداره دهم پلیس آگاهی کارآگاهان اداره دهم منتقل و تحقیقات از آن‌ها آغاز شد.

 ۵ برادر مقتول در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که درگیری مابین آن‌ها (۶ برادر) از یک سو و سه خواهرزادهٔ آنها از سوی دیگر صورت گرفته و طی آن یکی از ۶ برادر به نام حسین توسط یکی از خواهرزاده‌های آن‌ها به نام ویس ۲۰ ساله به قتل رسیده است.

ویس که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل دایی خود شده بود، در ادامهٔ تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و بامداد امروز صراحتاً به قتل یکی دایی‌های خود اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش عنوان داشت: برای آنکه مانع از کشته شدن خود توسط دایی حسین (مقتول) شوم، در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش گرفته و ضربه‌ای را به سمتش پرتاب کنم که چاقو به سینه اش برخورد کرد. بلافاصله پس از آن من به همراه دو برادرم محل را ترک کردیم، اما پس از دقایقی توسط مأموران دستگیر شدیم.

متهم در خصوص چگونگی آغاز درگیری نیز به کارآگاهان گفت: به همراه برادرانم در خانه بودیم که دایی حسین با مادرم تماس گرفت و از او خواست تا من به پارک رفته و در خصوص برخی اختلافات که از مدت‌ها پیش مابین ما ایجاد شده بود، صحبت کنیم و موضوع را برای همیشه حل و فصل کنیم. مادرم از من خواست تا به پارک رفته و با برادرش آشتی کنم؛ به این نیت من به سمت پارک به راه افتادم و دو برادرم نیز به دنبالم آمدند، اما در داخل پارک ناگهان متوجه شدیم که تمامی دایی‌ها (۶ دایی) در آنجا هستند و در واقع آن‌ها قصد و نیت دیگری برای کشاندن ما به آنجا داشته‌اند. به محض دیدنم، آن‌ها شروع به کتک زدن ما کردند؛ در حالیکه به شدت از آن‌ها کتک می‌خوردم، در یک لحظه توانستم چاقو را از دست مقتول خارج کرده و ضربه‌ای را با آن به سمت دایی حسین پرتاب کنم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت
حریق در مجتمع مسکونی محله سیزده آبان/ نجات 20 تن از پشت بام
 
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حریق مجتمع نیلوفر محله سیزده آبان اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در محله سیزده آبان در ساعت 15:24 امروز(دوشنبه) اتفاق افتاد.

ملکی گفت:بعد از اعلام حادثه، 4 ایستگاه به همراه بالابر و خودرو تنفسی و تشک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 4 طبقه 8 واحدی اتفاق افتاده است، افزود: چند دستگاه خودرو در پارکینگ این ساختمان پارک و مقدار زیادی ضایعات در بخش دیگری از پارکینگ دپو شده بود که در نهایت ضایعات دچار حریق می‌شود و به یکی از خودروهای پارک شده خسارت وارد شده اما خوشبختانه شعله ور نمی‌شود.

ملکی تصریح کرد: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود و عده‌ای از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند که نیروهای آتش‌نشانی ظرف مدت کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی همزمان با خاموش کردن شعله های آتش، مشغول نجات ساکنان مجتمع شدند، افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از نردبان های هیدرولیکی و دستی موفق شدند ۲۰ تن از ساکنان این مجتمع را از راه پشت بام خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه چند از ساکنان مجتمع که دچار دود گرفتگی شده بودند تحویل عوامل اورژانش شدند، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بعد از مهار آتش در پارکینگ این ساختمان، هم اکنون در حال تخلیه دود و لکه گیری هستند.

ملکی در پایان گفت: این حادثه تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و نیرو های آتش نشانی همچنان در طبقات و واحدهای این مجتمع در حال جستجو هستند.
 
برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله‌ای جان باخت/ درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک
 
انتهای پیام/

نظر شما