شناسهٔ خبر: 19641116 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از ادعای تخلف مهندسی شده در انتخابات تاهشدار آملی لاریجانی درباره آمدن بوی فتنه/ پربازدیدهای ۸ خرداد

فرهنگ > رسانه - در ۸ خردادماه، سخنان دیشب ابراهیم رئیسی درباره تخلفات مهندسی شده در انتخابات، چشم‌ها را خیره کرد.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر این بود که رئیسی مدعی تخلفات مهندسی شده در انتخابات شد! اینطور که پیداست با این سخنان تند علیه نظام، اصولگرایان آماده خداحافظی با رئیسی می‌شوند و ظهور و غروب این کاندیدا خیلی زود رقم خورد. گزارشی هم درباره هزینه‎‌ تکرار ادعای«تخلف»در انتخابات باعث شد تا توجه مردم جلب شود.

در سرویس اقتصادی مردم متوجه شدند عینک آفتابی استاندارد چند است. خبر پربازدید بعدی این بود که وزیر نفت اعلام کرد:

قدرت‌های جهانی پیام انتخابات ایران را شنیدند. در این سرویس همچنین نرخ رهن اپارتمان در مناطق مختلف پایتخت اعلام شد و کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ و هنر عنوان شد سریال «نفس» راه را برای نشان دادن زنان بی‌حجاب در تلویزیون هموار کرده است. از آمریکا هم خبر رسید بازیگر هالیوودی بویینگ ۷۰۷ هدیه داد! در این سرویس واکنش پسر کیارستمی به آخرین اظهارات درباره پرونده پزشکی پدرش هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه مشخص شد چطور فرزند مهدی چمران، رئیس یکی از شرکت‌های شهرداری شده. رئیس سازمان نظام پزشکی هم اعلام کرد: علت مرگ کیارستمی تجویز هپارین و مرگ مغزی است! اظهارات رئیس قوه قضاییه هم بسیار پربازدید بود. آملی لاریجانی گفت: گفتند آمده‌ایم حصر را بشکنیم، شما چکاره‌اید که حصر را بشکنید؟

در سرویس بین الملل عنوان شد تماس تلفنی روحانی، سعودی‌ها را خشمگین کرده است. همچنین عنوان شد ترامپ از سفر نیامده، به رسانه‌ها حمله کرد! یک روزنامه آمریکایی معتبر هم خبر داد: ترامپ علاقه‌مند به تجارت با ایران است! این سه خبر پربازدیدترین مطالب سرویس بین الملل بود.

در سرویس طنز، مردم از دیدن جواد لاریجانی در حال گوش دادن «ربنای شجریان لذت بردند.

58231

برچسب‌ها:

نظر شما