شناسهٔ خبر: 19640806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

انتقال واحدهای صنعتی آلوده به خارج از شهر یاسوج/بازگشت 12 واحد راکد به چرخه تولید در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از انتقال واحدهای صنعتی آلوده به خارج از شهر یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس داریوش دیودیده در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به بررسی وضعیت واحدهای آلومینیوم‌سازی، تولیدی درودگری و دستمال کاغذی چرام اختصاص داشت، گفت: یکی از سیاست‌های دولت این است که صنایع آلاینده و مزاحم را به بیرون از شهرها انتقال دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جابه‌جایی صنعت درودگران در دستور کار سازمان قرار دارد و شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان زیرساخت‌های این واحدها را در شهرک صنعتی فراهم کنند که در جلسه‌ای که طی 10 روز آینده با حضور استانداری، صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی، شرکت برق و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌کند این موضوع را بررسی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری منظم نشست های کارگروه تسهیل افزود: تاکنون با برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 12 واحد راکد با دریافت تسهیلات 20 میلیارد تومانی به چرخه تولید بازگشتند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت حادثه کارخانه فولاد بویراحمد و فوت چند نفر از کارگران این کارخانه گفت: چهارشنبه گذشته مجموعی از وزارت صنایع و معادن با حضور در استان این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

دیویده تصریح کرد: هر سازمان مرتبط با این حادثه در اسرع وقت وظایف محوله خود را انجام دادند و در استان و حتی در تهران پیگیر مشکلات حادثه دیدگان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما