شناسهٔ خبر: 19640766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 اعلام زمان قرعه‌کشي مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان آسيا

تاريخ برگزاري مراسم قرعه‌کشي مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد.

به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس و بنابر اعلام امير علي حسيني، مدير بخش بين‌الملل باشگاه، زمان‌بندي مراسم قرعه‌کشي، کارگاه‌هاي آموزشي و برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا پس از مرحله يک هشتم پاياني اعلام شد.

طبق برنامه اعلامي از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا، مراسم قرعه‌کشي براي تعيين بازي‌هاي بعدي ليگ قهرمانان آسيا 2017 روز سه‌شنبه 16 خرداد (6 ژوئن) از ساعت 15 الي 16 به وقت مالزي در هتل ماريوت کوالالامپور برگزار خواهد شد. طبق برنامه ارسالي، کنفدراسيون فوتبال آسيا، در همين روز و در نوبت صبح اقدام به برگزاري کلاس‌هاي آموزشي براي تيم‌هاي راه يافته به اين مرحله خواهد کرد که در جريان آن، قوانين و ضوابط رقابت‌ها و اهداف و سياست‌گذاري‌ها مورد تاکيد قرار مي‌گيرد. از هر باشگاه نيز دو نفر به عنوان نماينده، امکان حضور در اين دوره را خواهند داشت.

حسيني همچنين اظهار داشت: بازي‌هاي رفت و برگشت مرحله نيمه نهايي در تاريخ‌هاي سوم تا پنجم و 24 تا 26 مهر ماه و فينال اين رقابت‌ها نيز در تاريخ‌هاي 27 آبان و چهارم آذر ماه برگزار مي‌شود.

خانه نشيني طولاني مدت کاپيتان دورتموند

هافبک نفوذي زردپوشان وستفالن به دليل مصدوميت از ناحيه زانو در حدود 6 ماه به دور از مستطيل سبز خواهد بود.

باشگاه بورسيا دورتموند با انتشار بيانيه‌اي در سايت رسمي خود اعلام کرد مارکو رويس از ناحيه رباط صليبي زانوي راست خود دچار پارگي شده است، از اين‌ رو به مدت چندين ماه به دور از ميادين خواهد بود. باشگاه بورسيا دورتموند مدت زمان دقيق دوري رويس از ميادين را اعلام نکرده، اما رسانه‌هاي آلماني خبر داده‌اند که هافبک ملي‌پوش دورتموند به مدت 6 ماه قادر به همراهي هم‌تيمي‌هايش نيست.

رويس در ديدار دورتموند برابر اينتراخت فرانکفورت در فينال جام حذفي آلمان که به برتري 2 بر يک شاگردان توماس توخل و قهرماني‌ آنها در اين رقابت انجاميد، دچار آسيب‌ديدگي شد و جاي خود را در ابتداي نيمه دوم به کريستين پوليسيچ داد.

رويس 27 ساله که پيش از اين در فصل اخير دچار مصدوميت‌هايي شده بود، تنها در 17 بازي بوندس‌ليگايي در ترکيب زردپوشان فرصت حضور در ترکيب اصلي را پيدا کرده بود.

تنيس روي ميز قهرماني جهان - آلمان

احمديان، اولين پيروز پينگ‌پنگ‌ ايران در دوسلدورف

اولين برد تنيس روي ميز کشورمان در مسابقات قهرماني جهان توسط امين احمديان رقم خورد.

پنجاه و چهارمين دوره رقابت‌هاي تنيس روي ميز قهرماني جهان از صبح ديروز در شهر دوسلدورف آلمان آغاز شده است.

در مرحله گروهي، امين احمديان يکي از پينگ پنگ‌بازان مرد کشورمان که در گروه 30 قرار دارد، در نخستين ديدار خود به مصاف «مونخ‌زوريک جارگال‌سايان» از مغولستان رفت و حريفش را با نتيجه 4 بر صفر مغلوب کرد.

احمديان در اين ديدار با نتايج 11 بر 3، 12 بر 10، 11 بر 4 و 11 بر 4 برنده شد و نخستين پيروزي تنيس روي ميز ايران در اين تورنمنت را رقم زد.

همچنين افشين نوروزي، صبا صفري، مهشيد اشتري و ندا شهسواري در بخش انفرادي و تيم نوروزي و احمديان در بخش دوبل با حريفان خود روبه‌رو خواهند شد.

تلاش پيکان براي حفظ بازيکن مدنظر برانکو

باشگاه پيکان پيشنهاد جديدي را به هافبک مورد نظر برانکو ايوانکوويچ داد.

به گزارش تسنيم، مذاکرات باشگاه پرسپوليس با سيامک نعمتي براي پيوستن به اين تيم باعث شد باشگاه پيکان براي حفط هافبک چپ پاي خود به تکاپو بيفتد.

باشگاه پيکان براي تمديد قرارداد نعمتي اخيرا پيشنهاد جديدي به اين بازيکن داده است و مسئولان اين باشگاه بسيار اميدوارند او را از رفتن به پرسپوليس منصرف کنند.نعمتي هنوز پاسخي به پيشنهاد جديد باشگاه پيکان نداده است. هر چند رقم پيشنهادي باشگاه پرسپوليس به نعمتي 100 ميليون بيشتر از پيکان است و از اين‌رو احتمال اينکه اين بازيکن سرخپوش شود بيشتر است.

برچسب‌ها:

نظر شما