شناسهٔ خبر: 19640637 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بلماضی: دیدار مقابل پرسپولیس آسان نیست

سرمربی لخویا پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: از دست دادن پنالتی باعث اختلاف میان طارمی و برانکو شد!

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در دیدار برشگت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان لخویا قطر است.
 
جمال بلماضی، سرمربی لخویا در نشست خبری این دیدار گفت: این دومین بازی بین دو تیم است و این بازی بدون شک تعیین کننده تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی تیم ممتازی است و بازیکنان قدرتمندی را در ترکیب خود دارد و این بازی در هیچ حالتی آسان نیست.
 
وی افزود: پرسپولیس نقاط ضعف و قدرتی دارد که ما به خوبی آنها را بررسی کردیم و بازیکنان را با قدرت برای دیدار برگشت آماده کردیم تا نتیجه مطلوب را از این بازی کسب کنیم. در بازی رفت فرصت‌های زیادی داشتیم و مهمترین آنها می‌توان به شوت مارتین که به تیرک دروازه رقیب خورد، اشاره کرد. بازگشت با نتیجه تساوی بدون گل از ایران به بازیکنان انگیزه داد تا در این دیدار به دنبال پیروزی باشند و به مرحله بعد راه پیدا کنند.
 
بلماضی در پایان گفت: در بازی یک ضربه پنالتی برای رقیب بوجود آمد و مهدی طارمی گلزن پرسپولیس آن را خراب کرد و این باعث شد طارمی با برانکو وارد اختلاف بزرگ و موثری شود. بازگشت المعز و یوسف العربی در این بازی به تیم کمک خواهد کرد.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/

نظر شما