شناسهٔ خبر: 19637588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: پاداش تیم استقلال خوزستان برای بازی با الهلال پرداخت شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام خبر پرداخت پاداش به تیم استقلال خوزستان برای بازی با الهلال گفت: این تیم با صعود به مرحله حذفی رقابت های جام قهرمانی آسیا بار دیگرشایستگی های خود را به همگان ثابت کرد.

صاحب‌خبر -

افشین حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان اگرچه در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مشکلات متعددی را پشت سرگذاشت و نتوانست جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهد اما در رقابت های جام باشگاه های اسیا فراتر از انتظار ظاهر شد.
وی افزود: این تیم با صعود به مرحله حذفی این رقابت ها شایستگی های خود را پس از کسب مقام قهرمانی در سال گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برای بار دیگر به همگان ثابت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان نیز برای قدردانی از زحمات این تیم برای دیدار با الهلال عربستان و ایجاد انگیزه در بین بازیکنان این تیم به ان ها پاداش پرداخت کرد.
وی بیان کرد: تیم استقلال خوزستان دارای جوانان با استعداد و اینده داری است که همواره به حمایت مسئولان استان برای ارتقای جایگاه خود نیازمند است.
حیدری تصریح کرد: امید است که این حمایت ها انگیزه های لازم را در بین بازیکنان این تیم برای ارائه یک بازی با کیفیت در مقابل تیم الهلال در بازی برگشت مرحله حذفی رقابت های جام باشگاه های آسیا ایجاد کند.
وی بیان کرد: این تیم با صعود تا این مرحله از رقابت های باشگاه های اسیا نشان داد که از توانایی های بالایی برخورداراست اما مشکلات مالی تا اندازه زیادی در کیفیت کار آن ها تاثیرگذار بود که امید است با بهبود شرایط مالی این تیم همواره شاهد نتایج بهتر و جایگاه بالاتری برای این تیم باشیم.
تیم استقلال خوزستان در دومین دیدار خود از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 24 سه شنبه در قطر به مصاف تیم الهلال عربستان می‌ رود. تیم استقلال در دیدار نخست خود با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شده بود و در این بازی نیازمند کسب سه امتیاز بازی با اختلاف بیش از دو گل است.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*

نظر شما