شناسهٔ خبر: 19637568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان یافتن شمارش مجدد آراء انتخابات شورای شهر کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

فرماندار کرمانشاه از پایان یافتن کار شمارش مجدد آراء ۱۰ درصد از کل صندوق‌های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، فضل الله رنجبر گفت: کار شمارش مجدد آراء ۱۰ درصد (۴۳ صندوق) از کل صندوق‌های اخذی  پایان یافتن شمارش مجدد آراء انتخابات شورای شهر کرمانشاهرأی انتخابات شورای شهر کرمانشاه که براساس فراوانی درخواست نامزدهای معترض به نتایج انتخابات، تعیین شده بود ساعت ۱۴ امروز به پایان رسید.
وی با بیان اینکه در این صندوق ها، آراء ۵۰ نفر از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات براساس مصوبه هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات به دقت بازشماری شد، افزود: کار جمع بندی آراء بازشماری شده پس از تطبیق با آراء وارد شده در سامانه، در جلسه هیات‌های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد شد.
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: جلسه هیات‌های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عصر امروز تشکیل و نتیجه بازشماری مجدد آرا، اعلام می‌شود.
رنجبرتصریح کرد: فرمانداری و هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات مصمم به اجرای قانون هستند و تمام تلاش و توان خود را به خود کار خواهند گرفت تا حقی از کسی ضایع نشود.

نظر شما