شناسهٔ خبر: 19637420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

احتمال تغییر رئیس مجلس کم است/ پزشکیان سرمایه مجلس است

هشترود - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال تغییر رئیس مجلس کم است و به احتمال زیاد بازهم لاریجانی به عنوان ریاست مجلس انتخاب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه امینی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به تغییرات هیات رییسه مجلس و بنا به دلایلی بنده به لاریجانی رای خواهم داد.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته لاریجانی بهترین کارایی را داشته و مدیریت مناسبی را در مجلس ارایه داده است.

وی در مورد کاندیدا شدن پزشکیان از سوی فراکسیون امید برای ریاست مجلس نیز اظهار داشت: اگر پزشکیان برای ریاست مجلس شرکت کنند شانس انتخاب شدن را هم خواهد داشت چراکه وی فردی لایق وشایسته است و صراحتا اعلام می کنم پزشکیان سرمایه مجلس است‌ .

امینی تصریح کرد :ولی با توجه به وضع موجود با صراحت اعلام می کنم که لاریجانی برای ریاست مجلس گزینه خوبی است و من به لاریجانی رای خواهم داد و صلاح نیست پزشکیان به عنوان رییس مجلس روی کار آید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد تغییر در سایر مناصب هیات رییسه مجلس نیز گفت: هیچ چیز بعید نیست ولی به نظر بنده رییس و نایب رییس تغییر نمی کند ولی احتمال تغییر در سایر مناصب هیات رییسه وجود دارد.

امینی درپاسخ به این سوال که ایا نماینده دیگری از استان تمایل به حضور در هیات رییسه مجلس را دارد، گفت: از نمایندگان استان محمدحسین فرهنگی کاندیدا خواهد شد وطبق هماهنگی های صورت گرفته حمایت هایی از وی صورت می گیرد.

نظر شما