شناسهٔ خبر: 19631826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اتحادیه کباب و بریانی اصفهان:

علت ارائه حلیم‌بادمجان با نرخ‌های متفاوت در اصفهان/ زمان رسمی فعالیت صنوف از سوی اتحادیه ابلاغ‌شده است

اخوان ارجمند در مورد علت تفاوت نرخ حلیم‌بادمجان در اصفهان توضیحاتی داد و گفت: بازرسان اتحادیه بطور جدی بر عملکرد صنوف زیرمجموعه نظارت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه کباب و بریانی اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در مورد زمان فعالیت‌های واحد صنفی زیرمجموعه این اتحادیه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی و اعلام ارگان‌های ذی‌ربط مرتبط ساعت ارائه حلیم‌بادمجان در ماه مبارک رمضان از ساعت 14 است.

احمدرضا اخوان ارجمند بابیان اینکه ارائه خوراک از ساعت 14 تا موقع افطار به‌صورت بیرون بر هست و سپس سرو در سالن نیز امکان‌پذیر است، گفت: این زمان فعالیت از سوی اتحادیه به‌تمامی اصناف زیرمجموعه ابلاغ‌شده است و در صورت تخلف از طریق بازرسی به آن رسیدگی می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نرخ قیمت حلیم‌بادمجان در برخی از مکان‌ها 9 هزار و در برخی از مکان‌های دیگر هشت هزار تومان است، تصریح کرد: این بستگی به کیفیت مواد و نوع گوشت به‌کاررفته در این محصول دارد؛ ولی بر اساس قیمت مصوب حلیم‌بادمجان ممتاز کیلویی 10 هزار تومان، درجه‌یک 9 هزار و درجه دو هشت هزار و درجه سه هفت هزار تومان ارائه می‌شود.

رئیس اتحادیه کباب و بریانی اصفهان با اشاره به فعالیت جدی 12 بازرس این اتحادیه، گفت: این افراد به همراه بازرسان اتاق اصناف، بهداشت و سازمان صنعت و معدن به‌صورت منظم از اصناف بازرسی به عمل می‌آورند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به مشتریان باشند.

اخوان ارجمند بابیان اینکه 450 واحد دارای پروانه زیرمجموعه اتحادیه کباب و بریان اصفهان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: پروانه 450 واحد دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با تصریح اینکه واحدهای زیرزمینی در زمینه فعالیت اتحادیه کباب و بریان کم هست، ضمن اینکه در صورت اطلاع برخورد جدی با آن‌ها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت غذایی دو موضوع مهم و اساسی هستند که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت.

انتهای پیام/

نظر شما