شناسهٔ خبر: 19631819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار شهرستان البرز:

معیشت کشاورزان در ارائه طرح های الگوی کشت مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شهرستان البرز گفت: در مدیریت منابع آبی و تغییر الگوی کشت باید معیشت کشاورزان مورد توجه قرار گیرد تا این گروه آسیب نبینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز، رضا عسگری در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در تصمیم گیری برای کشاورزا و بهره برداران باید همه جوانب را بسنجیم واحساسی تصمیم نگیریم.

وی افزود: اگر معیشت کشاورزان مورد توجه قرار نگیرد به نارضایتی منجر می شود و هدف گذاری ها را با شکست مواجه خواهد کرد.

فرماندار شهرستان البرز یادآورشد: تزریق منابع ابی و اصلاح الگوی کشت باید با فرهنگ سازی و اجرای برنامه های دولتی همراه باشدواگر توانستیم به تعهدات دولتی خود عمل کنیم می توانیم از کشاورزان انتظار همراهی داشته باشیم.

وی اظهارداشت: با اولویت بندی در کارها باید با بررسی دقیق داشته باشیم و اگزر در روستایی یک حلقه چاه زندگی کشاورزان را تامین میکند بسرعت برای مسدود کردن ان اقدام نشود بلکه با مدیریت منطقی و مصلحت اندیشی کارها را سامان دهیم.

عسگری بیان کرد: به جای تغییر الگوی کشت ابتدا باید با کسانی که آب فروشی می کنند برخورد شود و سپس بتدریج و با هماهنگ کردن کشاورزان برای تغییر روشهای کشت اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: باید نگاه جامعی به برنامه های مدیریت منابع آبی داشته باشیم و سهم دستگاههای متولی هم مشخص شود و در یک حرکت هماهنگ به سمت اهداف پیش بینی شده گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما