شناسهٔ خبر: 19631804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با تسنیم:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ نخست شورای شهر پنجم ارومیه می‌شود+فیلم

R41361/P1336/S6,48/CT1

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عمده وظیفه شورای شهر ارومیه در دوره پنجم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری و اجرایی کردن مصوبات باقی مانده از دور چهارم است.

صاحب‌خبر -

حسین بخشایشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به شرکت پرشور مردم ارومیه در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: از شهروندانی که در پنجمین دوره انتخابات به‌عنوان کاندیدا حضور یافتند سپاسگذاریم و از حضور آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم چراکه با حضورشان تنور انتخابات را گرم و مردم را درصحنه حاضر کردند.

وی افزود: به دوستانی که در این رقابت سالم قبول شدند نیز تبریک می‌گویم و از کسانی که رأی نیاوردند هم درخواست داریم برنامه‌ها، طرح و ایده‌های خود را برای توسعه و آبادانی شهر در اختیار شورای اسلامی دور پنجم قرار دهند تا بتوانیم برای استفاده در برنامه‌های کاری خود منظور نماییم.

بخشایشی گفت: قسمتی از طرح‌هایی که برای دوره پنجم در برنامه کاری شورای شهر مشخص‌شده است در دوره چهارم به تصویب رسیده و طرح‌هایی که ناقص مانده در مصوب شورای شهر گنجانده‌شده که به دلایل مختلف مالی و یا یک سری مسائل به اتمام نرسیده‌اند در اولویت اول اجرای شورای دوره پنجم قرار دارند.

نایب رئیس شورای شهر ارومیه تصریح کرد: عمده وظیفه شورا در دوره پنجم تکمیل برنامه‌های نیمه‌تمام شهری و طرح برنامه‌های جدیدی که در خور شأن مردم بزرگوار شهر ارومیه باشد در برنامه کاری شورا قرار می‌گیرد.

وی افزود: طرح‌هایی که در برنامه کاری شورای شهر ارومیه وجود دارد عبارتند از تکمیل  رینگ دوم کمربندی شهر که فاز اول این پروژه را بنیاد تعاون سپاه آغاز کرده‌ و یکی از طرح‌های خوب شهر ارومیه به‌حساب می‌آید که ترافیک و مشکل رفت آمد شهر را بهبود می‌بخشد.

بخشایشی گفت: طرح دوم تکمیل رینگ اول شهر است که در قالب آن به زودی فاز اول تقاطع غیر هم‌سطح آذربایجان به بهره برداری می‌رسد و  امیدواریم مشکلات و مسائل مالی گریبان گیر این طرح نشود تا به موقع پروژه تقاطع آذربایجان را تحویل مردم دهیم.

عضو شورای شهر ارومیه اظهار کرد: پروژه شهربازی مدرن ارومیه نیز که در دهکده چیچست به‌عنوان مجتمع تفریحی، فرهنگی و گردشگری این شهر محسوب می‌شود در شرف بهره‌برداری قرار دارد  که در نوع خود از افتخارات شهر ارومیه است و انشالله این پروژه در اواخر خردادماه 96 تقدیم مردم و جوانان شهرمان می‌شود .

وی افزود: قرارداد تولید انرژی از سلول‌های خورشیدی با کشور کره جنوبی نیز دنبال می‌شود که از طرح‌های اشتغال‌زا برای شهر ارومیه است و در کنار طرح آن قرارداد تولید انرژی به‌وسیله زباله با تکنولوژی آلمان نیز دنبال می‌شود که دارای مشکلاتی است که در حال پیگیری و رفع موانع هستیم.

بخشایشی تصریح کرد: بستر ایجاد اشتغال جوانان باهمت مسئولین فراهم‌شده است تا سالانه یک هزار نفر را در قسمت‌های مختلف شهر و پروژه‌های شهری به کار گیری کنیم تا هم کمکی به شهر و هم به جوانان شود و هم زندگی خوب و آرامی را داشته باشند.

وی گفت: شعاری برای ارومیه 1404 تعریف شده است تا این شهر را به شهری زیبا، سبز، پاک، هوشمند و دارای فناوری‌های نوین شهری تبدیل کنیم و برای تحقق این شعار طرح‌ها و برنامه‌هایی مختلفی داریم تا به اهداف بسیار بلند این شعار برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما