شناسهٔ خبر: 19631624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک نیمه برای هر امید؛

معادله منصوریان برای استفاده از «امیدها»

کاپیتان تیم فوتبال جوانان کشورمان بعد از حذف این تیم از جام جهانی خود را به اردوی آبی پوشان در امارات می‌رساند تا در صورت امکان مقابل العین به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از حذف شدن تیم فوتبال جوانان کشورمان از گردونه جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی، امید نورافکن کاپیتان این تیم از کره خود را به اردوی آبی پوشان در امارات می‌رساند تا در این وانفسای کمبود بازیکن در اردوی استقلال، در صورت امکان بتواند تیمش را در دیدار حساس مقابل العین یاری کند.

از سوی دیگر امید ابراهیمی هافبک با تجربه آبی پوشان هم که به نظر می‌رسد تا حدود زیادی از بند آسیب دیدگی رها شده باشد به همراه دیگر آبی پوشان در امارات به سر می‌برد. البته ابراهیمی در آمادگی کامل به سر نمی برد و هنوز در استفاده نود دقیقه ای از این بازیکن تردید وجود دارد.

واهمه از تشدید مصدومیت ابراهیمی و خستگی نورافکن،  باعث می‌شود تا دو هافبک میانی ثابت استقلال را که حضور این دو بازیکن در کنار هم در بسیاری از بازی‌های این فصل به خط میانی آبی پوشان استحکام و نظم خاصی بخشیده بود، عملا امکان قرار گرفتن در کنار هم را نداشته باشند و یا این شانس در استقلال به حداقل برسد. 

به همین دلیل احتمال این که این دو بازیکن به صورت همزمان در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار بگیرند بسیار کم است و چه بسا منصوریان برای استفاده از این دو، به هریک از آنها نفری یک نیمه بازی بدهد تا نه مصدومیت ابراهیمی برگردد و نه خستگی نورافکن او را از پای در بیاورد.

نظر شما