شناسهٔ خبر: 19631445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

نقش سمن‌ها در توانمندسازی تولیدات فرهنگی بسیار موثراست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد اظهار داشت: توانمندسازی سمن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌تواند تأثیرات به‌سزایی در استان و خصوصا در نسل جوان و نوجوان جامعه به همراه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

نقش سمن‌ها در توانمندسازی تولیدات فرهنگی بسیار موثراستبه گزارش دفاع پرس  از رشت، رسول جلایی  در نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد که صبح امروز در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این نشست تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در سطح استان می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در ادامه افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت توانمندسازی سمن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌باشد که این  نشست‌ها می‌تواند تأثیرات به‌سزایی در استان و خصوصا در نسل جوان و نوجوان جامعه به همراه داشته باشد.

جلایی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر گونه آمادگی و همکاری با تشکل‌های فرهنگی استان را در راستای تحقق اهداف خود دارد و در اینجا دست یاری همه فرهنگ‌دوستان را  به گرمی می‌فشارد.

در ادامه نشست  هر یک از سمن‌ها در خصوص حوزه همکاری خود و مشکلاتی که داشتند سوالاتی را مطرح نمودند که مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به آنها پاسخ دادند.

به گزارش دفاع پرس، این نشست با همکاری استانداری، سازمان ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما