شناسهٔ خبر: 19631426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر بوشهر:

احداث بیمارستان ۱۳ طبقه در خیابان چمران کارشناسی نیست

بوشهر - عضو شورای شهر بوشهر خواستار مخالفت شهردار و اعضای کمیسیون ماده ۵ شهرسازی و معماری با احداث بیمارستان ۱۳طبقه بخش خصوصی در خیابان چمران شد، چرا که این اقدام کارشناسی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ندا عبدالله زاد در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار داشت: نامه‌ای در کمیته کار مسکن برای احداث بیمارستان فوق‌تخصصی توسط  بخش خصوصی در ۱۳ طبقه مطرح شد که همه اعضا با این نامه مخالف کردند و جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ماده پنج ارجاع شد.

نماینده شورا در کمیته کار کمسیون ماده پنج افزود: این بیمارستان قرار شده در هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۱۳طبقه احداث شود در حالی که بزرگترین بیمارستان تخصصی در تهران در ۶ طبقه و در مساحت هزار و ۶۰۰ متر زمین احداث شده است و در نامه دوم نیز که مطرح شد به بیمارستان عمومی تخصصی فقط در زمینه قلب تغییر پیدا کرده است.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: توجه به بحث ایمنی برای اینکه حوادثی مثل حادثه پلاسکو اتفاق نیفتند، کاربری‌های مجاور زمین و مدرسه کنار این بیمارستان و تاثیری که بر مبلمان و سیما و منظر شهری این خیابان خواهد گذاشت از مسائل مهمی است که در ساخت این بیمارستان ۱۳ طبقه توجه نشده است و از همین رو در کمیته کار مسکن با آن مخالفت شد.

وی افزود: احداث بیمارستان توسط بخش خصوصی کار بسیار خوبی است و ما از  احداث بیمارستان تخصصی توسط بخش خصوصی حمایت می‌کنیم اما با اینگونه ساخت در ۱۳ طبقه در زمینی با مساحت کم با تراکم و سطح اشغال صد درصد مخالف هستیم و از شهردار که در کمیسیون ماده ۵حق رای دارند درخواست دارم با این مورد مخالفت کنند و ضرورت دارد در تعداد طبقات، سطح اشغال و تراکم این پروژه یک تجدید نظر صورت گیرد.

نظر شما