شناسهٔ خبر: 19631289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جدایی تدریجی ستاره‌ها از تیم قهرمان!

تیم فوتبال نفت تهران که در رقابت‌های جام حذفی کشور عنوان قهرمانی را به دست آورد، رفته رفته بازیکنان تاثیرگذار خود را در ایام نقل و انتقالات از دست می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت تهران با هدایت علی دایی به مقام قهرمانی جام حذفی کشور رسید و این اتفاق در حالی افتاد که نفت تهران از بی مالکی و مشکلات عدیده مالی رنج می‌برد. علی دایی سرمربی این تیم اولین جدا شده از تیم قهرمان اما پر مشکل نفت بود. وی که جدایی‌اش از نفت تهران را قبل از فینال جام حذفی به صورت رسمی اعلام کرده بود، بلافاصله بعد از قهرمانی با این تیم قراردادش با سایپا را رسمیت بخشید تا اولین مربی در لیگ برتر باشد که تیم جدیدش را انتخاب کرده است.

علی دایی بعد از عقد قرارداد با سایپا، آرش رضاوند بازیکن جوان نفت را هم خواست تا این بازیکن هم پیراهن زرد نفت را با پیراهن نارنجی سایپا عوض کرده و یکی از بازیکنان جدید این تیم باشد. اما قطعا این بازیکن آخرین ستاره تیم نفت نیست که برای فصل بعد این تیم را ترک می‌کند.

سرمربی سابق نفت و فعلی سایپا بازیکنان دیگری از تیم سابقش را هم برای پیوستن به سایپا مد نظر دارد. شاید اکبر صادقی، محمد قاضی، رضا اسدی و... در بین این بازیکنان باشند. همچنین دیگر بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته تیم نفت نیز در بین تیم های لیگ برتری مشتریانی دارند. بلاتکلیفی این تیم در بخش مدیریت و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی موجب گشته تا بازیکنان این تیم حتی با وجود این که شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در معیت این تیم دارند، قید حضور در نفت را زده و به فکر تیم‌های جدیدی باشند. 

اگر تکلیف مدیریت و منابع مالی باشگاه نفت روشن نشود، این تیم درست در سالی که باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند با کمبود بازیکن مواجه خواهد بود و این موضوع نه به سود این تیم خواهد بود و نه به سود فوتبال ایران. 

نظر شما