شناسهٔ خبر: 19631261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آرای انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال صادر شد

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی رای‌های خود را در خصوص تیم‌های لیگ دسته دوم صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال کارون اروند خرمشهر و شهرداری تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم کارون اروند خرمشهر تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا به زمین بازی رخ داد. تیم کارون اروند خرمشهر باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های برق جدید شیراز و داماش گیلان برگزار شد و از سوی رسول بهاروندی، بازیکن تیم برق جدید شیراز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم داماش گیلان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین آرمین منفرد، بازیکن تیم داماش گیلان به دلیل اهانت به داور از همراهی تیم خود به مدت 2 جلسه محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمد غلامی، بازیکن داماش گیلان به خاطر اهانت به داور، از بازی اخراج شد. وی هم به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم داماش گیلان به دلیل وقفه 10 دقیقه‌ای در برگزاری بازی با انگیزه ترک زمین مسابقه به عنوان اعتراض به تصمیم داور در دقیقه 73، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه تیم‌های هف سمنان و شاهین شهرداری بوشهر برگزار و از سوی ابوالقاسم سیامکی و پژمان تقی بیک‌زاده، مربیان تیم هف سمنان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراج آنها شد و پس از اخراج از دستور داور بازی امتناع کردند، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مرتضی تبریز، سرپرست تیم هف سمنان به دلیل فحاشی به داور و اهانت به نماینده فدراسیون به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم هف سمنان به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به داور بازی و پرتاب اشیا مختلف به زمین بازی، باید 5 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

نظر شما