شناسهٔ خبر: 19631243 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نام نویسی فهرست انتظار زائران حج تمتع در البرز

کرج- ایرنا- مدیر حج و زیارت استان البرز اعلام کرد که نام نویسی متقاضیان حج تمتع در فهرست انتظار حج در این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

عباس دمیرچی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دارندگان اسناد سپرده گزاری حج تمتع تا پایان سال 1385 می توانند برای نام نویسی در لیست انتظار به کاروان های اعلام شده در سطح استان و یا به مدیریت حج وزیارت مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: در ضمن کسانی که دارای فیش ثبت نامی درسال 1386 هستنددر صورت تمایل و بودن ظرفیت خالی می توانند به حج وزیارت استان برای ثبت نام در لیست انتظار مراجعه نمایند.
وی گفت:در صورتیکه در کاروان های اعزامی به سفر زیارتی حج تمتع ظرفیت خالی وجود داشت، مدیران کاروان می توانند با توجه به اولویت ها فراخوان داده تا زائران نسبت به نام نویسی و تکمیل وجه واریزی برای اعزام اقدام کنند.
وی گفت: لیست دفاتر زیارتی حج و زیارتی و مدیران کاروان های اعزامی به همراه اطلاعات ضروری در سامانه اطلاع رسانی حج و زیارت استان موجود است که این اطلاعات ضروری شامل اعزام مدینه قبل، مدینه بعد، هزینه سفر و نشانی محل ثبت ­نام و زمان­ بندی مراجعه­ ی دارندگان شرایط ثبت نام و مدارک لازم جهت نام ­نویسی است.
دمیرچی اضافه کرد که برای حج تمتع در سال جاری که از مرداد ماه سال جاری اولین اعزام ها آغاز می شود، 1500 نفر در قالب 10 کاروان در 2 مرحله مدینه قبل و مدینه بعد اعزام می شوند.
در استان البرز 43 دفتر زیارتی مشغول فعالیت هستند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما