شناسهٔ خبر: 19630418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حریفان نماینده گیلان در لیگ بسکتبال نوجوانان کشور مشخص شد

رشت - ایرنا - حریفان نماینده گیلان در مرحله دوم از اولین دوره لیگ بسکتبال نوجوانان کشور مشخص شد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص گفت: تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت نماینده گیلان در مرحله دوم از رقابت های لیگ نوجوانان کشور باید به مصاف تیم های شیمی تهران و آرارات قزوین برود.
مرتضی راکعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم از اولین دوره رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان قهرمانی کشور از روز 30 خردادماه جاری به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مرحله دوم از نخستین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ نوجوانان کشور، 12 تیم حضور دارند که در چهار گروه سه تیمی با هم رقابت می کنند.
وی اظهار کرد: بر این اساس و در پایان این مرحله ، 2 تیم برتر هر گروه به مرحله سوم صعود خواهند کرد و امیدواریم که تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت بتواند با برتری برابر حریفان خود به مرحله سوم این مسابقات صعود کند.
رئیس هیات بسکتبال گیلان بیان کرد: تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت در مرحله اول این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار شده بود ، با تیم های بسکتبال نوجوانان باتیس تهران ، رادین خراسان ، رژین پی کردستان و مهرام تهران همگروه بود که سرانجام توانست با کسب عنوان نخست گروه خود ، به مرحله دوم صعود کند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*

نظر شما