شناسهٔ خبر: 19628810 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تواناراد در گفت‌وگو با فارس:

برخورد امنیتی با دانشجویان منتقد دوگانگی شعار و عمل مسئولین دانشگاهی را نشان می‌دهد

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در خصوص برخوردهای برخی مسئولان دانشگاه‌ها با دانشجویان، گفت: برخورد امنیتی با یک دانشجوی منتقد اوج ضعف مسئولین و دوگانگی شعار و عمل مسئولین دانشگاهی را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

سعید تواناراد عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص برخوردهای برخی مسئولان دانشگاه‌ها با دانشجویان انقلابی، گفت: مسئولان وزارت علوم و برخی دانشگاه‌ها به کجا می‌روند؟ برخورد امنیتی با یک دانشجوی منتقد اوج ضعف مسئولین و دوگانگی شعار و عمل مسئولین دانشگاهی را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به شکایت یکی از اساتید اصلاح‌طلب دانشگاه ملایر از مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه، افزود: بر طبق چه اصل و مبنایی با این دانشجو تا این حد تند برخورد می‌شود؟ به جای این برخوردهای غیرعقلانی بهتر است مسئولین وزارتخانه‌ حواسشان به افتضاحات فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها باشد.

تواناراد تصریح کرد: تقریباً یک روز هم نیست که از دانشگاه‌های این کشور، اخبار برگزاری کنسرت و اردوی مختلط بیرون نیاید. قبل از انتخابات، جای جای دانشگاه‌های کشور را به ستاد یک کاندیدای خاص بدل کرده بودند و امروز هم برای یکدیگر نامه‌ فدایت شوم می‌نویسند و طلب جایگاه می‌کنند ولی زمانی که یک دانشجوی منتقد مقابل این رفتار زشت و سطح پایین موضع می‌گیرد و انتقاد می‌کند، با وی برخورد گازانبری می‌کنند، بعد دیگران را متهم می‌کنند که قصد لوله کردن دانشجویان را داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما