شناسهٔ خبر: 19628510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کتابی که پرفروش سوره مهر است/ روایت نویسندگان از سه‌شنبه‌های دوست داشتنی

"سه‌شنبه‌های عزیز۳" با گردآوری راضیه تجار تولید مرکز آفرینش‌های ادبی است و توسط سوره مهر منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

گروه فرهنگی «نسیم آنلاین»؛ داستان ها کوتاه است کوتاه کوتاه؛ اما نویسنده با مهارت داستان های شاگردانش را در یک کتاب جمع کرده است.

داستان سه شنبه هایی که دور هم جمع شده اند تا کتاب بخوانند و از کتاب بدانند.

 

 

راضیه تجار دیگر نامی شناخته شده در فضای داستان نویسی ایرانی است؛ تجار جلد سوم سه شنبه های عزیز را در انتشارات سوره مهر منتشر کرده است.

کتابی که به گفته خودش داستان هایی جذاب را به همراه دارد.

این کتاب شامل داستان هایی است که هنرجویانی که در کلاس های داستان نویسی تجار شرکت کرده اند، نوشته اند.

تجار در مورد این کتاب می گوید: من حدود 25 سال است که کلاس داستان نویسی دارم. پیش از این دو جلد از سه شنبه های عزیز منتشر شده که تعداد دیگری از این داستان ها را در بر می گیرد.

داستان های کتاب های این مجموعه را نمی توان آثار اولیه نویسندگانشان نامید چون برخی از نویسندگان این داستان ها، صاحب کتاب شدند. این حرکت یک رسم است که برگزارکنندگان کلاس های داستان نویسی گلچینی از داستان های هنرجویانشان را در قالب یک مجموعه چاپ می کنند که با این کار یک یادگاری ارزشمند از آن دوره های آموزشی به جا می ماند.

این کتاب 15 داستان را شامل می شود که اکثرا متعلق به بانوان نویسنده هستند. از 15 داستان، 13 داستان برای نویسندگان زن و 2 داستان از نویسندگان مرد است. چون در واقع اکثر شرکت کنندگان در کلاس های داستان نویسی بانوان هستند و به این مساله علاقه زیادی نشان می دهند.

پیش از این کتاب‌های «بانوی آبی»، «بانوی رنگین کمان»، «از خاک تا افلاک»، «هفت بند»، «نرگس‌ها»، «کوچه اقاقیا»، «سفر به ریشه‌ها» و ... از این نویسنده را در فرم جیبی توسط سوره مهر منتشر شده است.

«سه‌شنبه‌های عزیز3» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی است که در قطع رقعی و در شمارگان 2500نسخه توسط سوره مهر منتشر شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما