شناسهٔ خبر: 19628007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا در گفت‌وگو با میزان:‌

می‌خواهیم چراغ فوتسال خراسان را روشن نگه داریم/ نمی‌توانیم ستاره بخریم

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم تا در شرایط بد اقتصادی کنونی، چراغ فوتسال خراسان را در لیگ برتر روشن نگه داریم.

صاحب‌خبر -
غلامعلی مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به اهداف تیم فوتسال فرش‌آرا از حضور در لیگ برتر اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید در وضعیت اقتصادی بحرانی هستیم و همین مسئله سبب شده تعدادی از تیم‌های لیگ برتر فوتسال هنوز تکلیف‌شان مشخص نباشد.

وی افزود: حتی تیم دبیری تبریز هم انصراف داده است. همه این‌ها متاثر از شرایط اقتصادی جامعه ماست و این‌که تیم‌داری برای باشگاه‌های خصوصی بسیار سخت است. ما هم تلاش کردیم در شرایط کنونی با توجه به داشته‌های‌مان وارد میدان شویم تا چراغ فوتسال در استان را زنده نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا تصریح کرد: تیم با این دیدگاه بسته می‌شود و خیلی به این فکر نکردیم که جایگاه تیم کجا باشد. البته هنوز هم هیچ چیز مشخص نیست. ما تیمی می‌بندیم که اکثرا همان بچه‌های فصل قبل هستند و سعی کردیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم.

وی در خصوص این مسئله که بازیکنان فرش‌آرا چند سال است کنار هم بازی می‌کنند، گفت: به هر حال این مسئله یک حُسن است و از طرفی تیم‌های دیگر هم شرایط چندان خوبی ندارند و به جز یکی، دو تیم مثل گیتی‌پسند سایر تیم‌ها شرایط مشابهی دارند. ما نیم فصل‌دوم سال گذشته خیلی خوب عمل کردیم و جزو ۴ تیم برتر لیگ برتر فوتسال بودیم .بازیکنان با تفکرات مجید مرتضایی کاملا آشنا هستند و خبیری هم یک سال کنار مرتضایی بوده و می‌تواند راه او را ادامه دهد.

مرتضایی درباره دلیل عدم جذب ستاره تصریح کرد: ما نمی‌توانیم مثل برخی از باشگاه‌ها هر چقدر بازیکن پول خواست به او بدهیم. ما از بازیکنان خواسته‌ایم با شرایط ما کنار بیایند تا چراغ این باشگاه خصوصی روشن نگه داشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همین مسئله دلیل جدایی مجید مرتضایی از این تیم بود، اظهار داشت: پیشنهاد مجید مرتضایی همین بود که ما باید بازیکن ستاره جذب کنیم و تا چه زمانی باید وسط جدول باشیم. اما من هم به او گفتم و هم به هواداران می‌گویم کار برای ما خیلی مشکل است و از نظر اقتصادی مشکل داریم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که چراغ فوتسال را نگه داریم. هر کدام از آقایان می‌توانند بیایند و تیم را به آنها بدهیم. ما هم دل‌مان می‌خواهیم قهرمان شویم اما باید بپذیریم توان مالی‌مان همین‌قدر است.

مدیرعامل فرش‌آرا درباره رتبه احتمالی این فصل تیمش گفت: ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و قطعا هم می‌دانیم که همه به دنبال نتایج عالی هستند و از عنوان‌دار شدن هم بدمان نمی‌آید. پیش‌بینی من هم این است که بتوانیم به رتبه‌های بهتری برسیم.
 
وی در خصوص جدایی مجید مرتضایی، سرمربی اسبق این تیم یادآور شد: مجید مرتضایی زحمت زیادی برای این تیم کشید. بازیکنان امروز فرش‌آرا همه از نوجوانی با مجید مرتضایی بودند و من باید از او تشکر کنم. انتظار او، انتظار هواداران هم بود ولی ما واقعا در بخش خصوصی‌ نمی‌توانستیم خواسته‌های او را برآورده کنیم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مرتضایی در پایان، در پاسخ به این سوال که آیا در فصل پیش رو در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان می‌روند یا همچون نیم‌فصل دوم سال قبل به سالن شهدای مدافع حرم گل‌بهار خواهند رفت، خاطرنشان کرد: فردا قرار است در این خصوص جلسه‌ای داشته باشیم و تصمیم‌گیری کنیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما