شناسهٔ خبر: 19628000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بزرگترین شوک فصل به پرسپولیس

در حالی كه پرسپولیسی‌ها برای بازی برگشت مقابل لخویا در قطر به سر می‌برند، اخبار رسیده حكایت از این دارد كه تعداد ملی‌پوشان این تیم بعد از این بازی كاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
روز نو :
باشگاه‌هایی كه درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند بعد از پایان این رقابت‌ها در هفته جاری بازیكنان ملی‌پوش خود را روانه اتریش می كنند. اما شنیده می‌شود پرسپولیس برخلاف اردوهای قبلی ملی‌پوشان زیادی نخواهد داشت و از این تیم فقط علیرضا بیرانوند به اتریش می‌رود. پرسپولیس در شرایطی برای دیدار برگشت از مرحله یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر كرده كه بعد از این بازی و فارغ از هر نتیجه‌ای كه رقم بخورد تمرینات این تیم به مدت ۲۰روز تعطیل خواهد شد تا بازیكنان بعد از یك فصل پرفشار كمی استراحت كنند. از سوی دیگر اردوی تیم ملی هم از روز گذشته در اتریش آغاز شده تا شاگردان كی‌روش خودشان را برای دیدار برابر ازبكستان آماده كنند. اما پیش از سفر سرخپوشان به قطر اتفاق عجیبی رقم خورد كه باور كردن آن برای هیچ‌كس آسان نیست.
وقتی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته شد تا برای پیوستن ملی‌پوشان این تیم به اردو هماهنگی‌های لازم انجام شود، فقط از علیرضا بیرانوند نام برده شد و صحبتی از دیگر بازیكنان ملی‌پوش پرسپولیس به میان نیامد. در شرایطی كه همه فكر می‌كردند از تیم پرسپولیس مثل اردوهای قبلی نفراتی مانند وحید امیری، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی جایگاه ثابتی در تیم ملی دارند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر دعوت شدن مسلمان و سروش رفیعی هم شنیده می‌شد، از سوی كی‌روش تنها بیرانوند به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است بعد از بازی با لخویا خودش را به جمع دیگر ملی‌پوشان در اتریش برساند.
آیا كی‌روش واقعا قصد دارد با یك پرسپولیسی به مصاف ازبكستان برود و بقیه ملی‌پوشان این تیم را -لااقل برای همین یك بازی- از ذهنش خارج كرده است؟ یا اینكه برنامه‌های دیگری دارد و بعد از اردوی اتریش پرسپولیسی‌های بیشتری را دعوت خواهد كرد؟ باید منتظر ماند و دید اختلافات ماه‌های گذشته میان پرسپولیس و تیم‌ملی دوباره كلید می‌خورد یا نه. البته شاید برانكو در این مقطع بدش نیاید بازیكنانش به تیم‌ملی دعوت نشوند و بتوانند از فرصت تعطیلات بین دو فصل استفاده و استراحت كنند. این موضوع را وقتی از چند كانال در فدراسیون فوتبال پیگیری كردیم كسی اطلاعی از آن نداشت اما یك بازیكن ملی‌پوش این خبر را به ما داد. خودش هم از جایی شنیده بود.

نظر شما