شناسهٔ خبر: 19627990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرکل دامپزشکی استان از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ، دکتر عبدالمحمد نجاتی افزود : با توجه به دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور هر ساله aبا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دامپزشکی استان و شبکه های تابعه با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار نظارت و بازرسی، اقدام به تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، فروشگاه های مرغ و ماهی، رستوران ها و طباخی ها ، خودرو های حمل فراورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور می نمایند.


به گفته وی : در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی از طریق نظارت بر چرخه تولید تا مصرف فراورده های خام دامی، این اداره کل با تشکیل 10 اکیپ بازرسی سیار و 2 اکیپ ثابت از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب 22 نفر پرسنل نظارت های بهداشتی خود را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می دهد.


وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن های 8-33339007 و تلفن گویای 1512 اداره کل را مطلع سازند و در شهرستان ها نیز با شبکه های دامپزشکی تماس حاصل فرمایند.

 

46

نظر شما