شناسهٔ خبر: 19627943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

امید نورافكن:پیش‌بینی خودم این است استقلال امشب صعود می‌كند/خسته نیستم،با جان و دل بازی می‌كنم

ستاره استقلالی‌ها شاید امشب بتواند برای تیمش مقابل العین به میدان برود.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛امید نورافکن و ناراحتی به دلیل حذف از جام جهانی:«شوک بزرگی به ما وارد شد.تا آخرین دقایق شانس صعود داشتیم اما نشد.در یک لحظه همه چیز خراب شد و از جام جهانی حذف شدیم.تیم خوبی داشتیم و حیف شد.»او بلافاصله پس از حذف ایران از جام جهانی طبق هماهنگی هایی که باشگاه استقلال کرده بود راهی امارات شد تا شاید بتواند به این تیم کمک کند.امید امروز به امارات رسید و اگر مشکلی به دلیل کمبود خواب و ...نداشته باشد می تواند برای تیمش به میدان برود.

شکست تلخی مقابل پرتغال بود.حذف از جام جهانی و ...

ما تمام تلاش خودمان را کردیم اما نشد.در دو بازی از حریف پیش افتادیم اما نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.تیم خوبی داشتیم و پیروانی هم تلاش های زیادی کرد.متاسفم.این تیم شایستگی هایش بیشتر از این ها بود.اگر صعود می کردیم حرف های زیادی برای گفتن داشتیم اما واقعا نشد.

شاید اگر آن پنالتی گرفته می شد شرایط خیلی فرق می کرد.فکر نمی کنی ویدئو چک پیروزی را از ایران گرفت.

پیروزی را که از ما گرفت اما انصافا یک چیزی باید بگویم که آن ضربه پنالتی نبود.داور تصمیم اشتباهی گرفته بود که پس از ویدئو چک مشخص شد.

کلا نظرت درباره ویدئو چک چیست؟

در کل که خوب است اما این بار به ضرر ما تمام شد.

حالا قرار است برای استقلال بازی کنی.امشب بازی سختی با العین دارید.البته استقلال بازی رفت را برده است و خیلی ها می گویند تیم شما صعود می کند.

قطعا بازی سختی داریم و این را نمی شود کتمان کرد اما ما هم استقلال هستیم و پیش بینی خودم این است که صعود می کنیم.العین نیاز به گل دارد و باید حمله کند.این تیم ماست که با برنامه بازی خواهد کرد.

خسته نیستی؟فکر می کنی بتوانی برای استقلال بازی کنی.

اصلا خسته نیستم.سر حال سر حالم.اگر علی آقا صلاح بداند برای تیم به میدان بروم سعی می کنم بهترین بازی ام را انجام بدهم.امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم تا بتوانیم دل میلیون ها استقلالی را شاد کنیم.

نظر شما