شناسهٔ خبر: 19627527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خط دفاعی استقلال میلیاردی بسته می‌شود

علی‌رضا منصوریان ازجمله مربیانی است که خط دفاعی تیمش از دیگر پست‌ها برایش مهم‌تر است.

صاحب‌خبر -
خط دفاعی استقلال میلیاردی بسته می‌شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌رضا منصوریان سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال تهران در اکثر تیم‌هایی که حضور داشته از خط دفاعی قدرتمندی برخوردار بوده و بنا به تاکتیکی که از سوی وی اتخاذ می‌شود می‌بایستی این خط از زمین پرقدرت بسته شود.

این موضوع در تیم نفت تهران نیز مشهود بود و علی‌رضا منصوریان در خط دفاع عملکرد مناسب و در ضد حمله خطرناک و زهردار بود.

فصل گذشته استقلال تهران اگرچه در اوایل فصل عملکرد موفقی نداشت اما در ادامه تیم منصوریان به روند مثبتی رسید و این موضوع را مدیون خط دفاعی خوب و نوک پیکان زهردار تیمش یعنی کاوه رضایی بود و این مدل هنوز در لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه دارد.

علی‌رضا منصوریان بیشتر توان نقل و انتقالاتی خود را برای دفاع خواهد گذاشت و جذب و حفظ مدافع می‌تواند استقلال را در فصل آتی فراتر از لیگ قبلی به مسابقات روانه کند.

پادوانی و رابسون مدافعان برزیلی استقلال توانستند نمره قبولی بگیرند و در استقلال ماندنی شوند و به این جمع باید پژمان منتظری را هم اضافه کنیم و مگویان زکی پور مجید حسینی ...

با یک حساب سرانگشتی باید قبول کرد که این نقل و انتقالات و حفظ بازیکنان، بالای 8 میلیارد برای نفرات فوق لازم است تا استقلال در خط دفاع به‌دلخواه منصوریان بسته شود.

خطوط دیگر استقلال اگرچه به‌اندازه دفاع هزینه‌بر نیست اما شاید جدایی یک بازیکن استقلال در خط هافبک ترازوی هزینه را در خط هافبک و دفاع برابر کند.

امید ابراهیمی در صورت جدایی از استقلال باید جایگزین مناسبی داشته باشد که بدون صرف هزینه میلیاردی میسر نخواهد بود و در خط تهاجمی استقلال هم کاوه رضایی همین شرایط را دارد.

پس از سوت پایان دیدار برگشت استقلال تهران و العین بیشتر معادلات و احتمالات فوق حل و شاید قطعی شود.



انتهای پیام/

نظر شما