شناسهٔ خبر: 19626429 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

توسط اساتید حوزه و دانشگاه؛

رسالةالحقوق امام سجاد(ع) در شبکه جهانی الکوثر بررسی می شود

ابنا

برنامه ترکیبی «رساله الحقوق» در 52 قسمت 20 تا 30 دقیقه ای و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در شبکه جهانی الکوثر بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ کتاب شریف رساله الحقوق امام سجاد علیه السلام که در نوع خود بی نظیرترین اثر اخلاقی دینی و حقوقی است در برنامه ای در شبکه جهانی الکوثر با حضور کارشناسان و اساتید بارز حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

برنامه ترکیبی « رساله الحقوق » در 52 قسمت 20 تا 30 دقیقه ای و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه آقایان دکتر علی العلی، الشیخ فضیل الجزائری، الشیخ علی الساعدی، دکتر سیدعبدالکریم حیدری، الشیخ صالح الکرباسی، الشیخ صادق اخوان، دکتر زهیر سلیمان، آیت الله سیدمحمدتقی طباطبایی، دکتر نعیم الساعدی، دکتر محمدامین عبدالخالق، دکتر سیدصادق هاشمی و دکتر سیدنذیر الحسنی به تفصیل به بررسی حقوق مندرج در کتاب شریف رساله الحقوق امام سجاد علیه السلام می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی غلام عباس سالاروند و با همکاری جامعة المصطفی، مدارس علمیه امام خمینی، امام صادق علیه السلام، شهید حکیم و بنت الهدی صدر قم و دانشگاه امام صادق تهران در گروه معارف شبکه جهانی الکوثر تهیه و تولید شده و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

..............................................
سرویس خبرنگاران/ داخلی/ پریسا پیران

نظر شما