شناسهٔ خبر: 19624866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر شورای مسکن استان البرز:

پروژه مسکن مهر البرز تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود

کرج - دبیر شورای مسکن استان البرز گفت: درصدد هستیم پروژه‌ مسکن مهر استان بر اساس قول رئیس‌جمهور تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تقی رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرو مصوبات شورای تأمین مسکن استان البرز که عصر یک‌شنبه با حضور استاندار برگزار شد، بابیان اینکه دولت در انتهای سال گذشته مصوبه‌ای مبنی برافزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان ارائه داد، اظهار کرد: جلسات متعددی با تعاونی‌ها در این خصوص برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۹ طرح بالغ‌بر بیش از ۹۰ هزار واحد در استان وجود دارد، افزود: ۴۳ هزار ۵۰۰ واحد  تاکنون فروش اقساطی شده است.

رضایی با اشاره به اینکه از مجموع واحدهای یادشده ۱۸ هزار واحد در دولت نهم و دهم و ۲۵ هزار واحد توسط دولت یازدهم به بهره‌برداری رسیده است، گفت: دولت همواره درصدد بوده مشکلات موجود در این بخش را برطرف کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: اعتبارات محل اسناد خزانه اسلامی تبدیل به کار و عملکرد شده تا واحدهای زیادی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

رضایی با اشاره به توسعه فضای های آموزشی در شهرک ابریشم و شهر جدید هشتگرد طی سال جاری، تصریح کرد: درصدد هستیم تمام پروژه‌ها بر اساس قول رئیس‌جمهور تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

دبیر شورای مسکن استان البرز با اعلام اینکه افزایش تسهیلات نشاطی بر پروژه‌ها حاکم کرده است، افزود: تاکنون در شهرک ابریشم با ۹۲ درصد و در ماهدشت ۹۵ و نیم درصد پیشرفت را شاهد بوده‌ایم.

نظر شما