شناسهٔ خبر: 19622002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمین دوره نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در کرمانشاه برگزار می شود

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از برگزاری نشست چهارمین دوره نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه به گزارش ؛پروانه حیدری گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نظر دارد چهارمین دوره نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در سال 96 را با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور در شهریور ماه میزبانی کند.

وی ادامه داد: از کلیه صنعتگران و هنرمندان عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان دعوت می شود جهت اخذ فرم ثبت نام و تحویل آثار تا 20 مرداد به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه کنند.

حیدری افزود: همیشه و در هر زمان هنرمندان این مرز و بوم توانسته اند با اعتلای فرهنگ، هنر و صنعت خویش سبب ساز عزت و سربلندی استانمان باشند و از هنرمندان استان دعوت می شود گوی هنر ارزش این سرزمین را از دیگر رقیبان بربایند و هنری نو نه تنها برای استان کشور بلکه مورد استفاده چارچوب های یونسکو برای جهانیان بیافرینند.

حیدری افزود: این داوری علاوه بر قضاوت آثار برای دریافت نشان ملی می تواند بعنوان کلاس فشرده برای تولید آثار هنرمندان در راستای چارچوب های ملی باشد.

 
انتهای پیام/پ

نظر شما