شناسهٔ خبر: 19621884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

فجر سپاسی و برق جدید شیراز شایستگی صعود به لیگ برتر فوتبال را دارند

شیراز- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: باتوجه به پیشینه درخشان تیم های استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور در گذشته نه چندان دور، تیم فجر شهید سپاسی و برق جدید شیراز در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول از شایستگی صعود به لیگ برتر برخوردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حیدر علی کامیاب کلانتری، یکشنبه در دیدار با اعضای کانون تیم برق جدید شیراز افزود: مردم فارس بسیار علاقه مند هستند تا حتما یک تیم در لیگ برتر فوتبال داشته باشند از این رو همگان باید آستین همت را بالا بزنند تا زمینه صعود هر چه زودتر تیم های فجر شهید سپاسی و برق جدید شیراز فراهم شود.
وی، ضمن تبریک به دلیل صعود تیم برق جدید شیراز به دسته اول کشور، بیان کرد: این حق مردم فارس است تا یک تیم در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: برق جدید شیراز باشگاه نوپا و جوانی است که از بدو تاسیس تا کنون کارنامه خوبی از خود بر جا گذاشته است و رمز موفقیت این تیم هم دور بودن از مسائل حاشیه ای است.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان این استان در سقوط و صعود تیم های حرفه ای نقشی ندارد و تنها کاری که می تواند انجام دهد، حمایت از ورزش حرفه ای است که این موضوع ظرف 2 سال گذشته در ورزش فارس به خوبی انجام شده است.
کامیاب کلانتری با بیان اینکه فوتبال یک صنعت پولساز است، گفت: فوتبال در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا درآمد های بسیار خوبی دارد و این امر در حالی است که فوتبال در کشورمان هزینه بر است.
وی اضافه کرد: افراد بسیاری در چند سال گذشته در بخش خصوصی روی فوتبال سرمایه گذاری کردند اما به دلیل نداشتن ساختار حرفه ای نه تنها از فوتبال سودی نبردند بلکه متحمل هزینه های سنگنیی هم شدند و عطای کار را به لقایش بخشیدند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*

نظر شما