شناسهٔ خبر: 19621814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های انتخابی تیم های ملی آلیش

رقابت های انتخابی تیم های ملی آلیش، ترکمن گورش و قزاق کوراش مردان با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ؛در رقابت های انتخابی تیم ملی آلیش که 22 کشتی گیر از یازده استان کشور حضور داشتند، وحید مرادی از کرمانشاه در وزن 100 کیلوگرم توانست در کنار ورزشکاری از تهران مقام سوم مشترک را کسب کند. در این وزن ورزشکاران گلستان و چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب حائز مقام های اول و دوم شدند.

همچنین در رقابت های انتخابی تیم ملی ترکمن گورش که با شرکت 29 کشتی گیر از 10 استان برگزار شد، سعید نادری دیگر ورزشکار کرمانشاهی در وزن 82 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم مشترک به همراه ورزشکار مشهدی شد. در این وزن مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی به ورزشکاران خراسان رضوی و مازندران رسید.

در رقابت های انتخابی تیم ملی قزاق کوراش نیز که با شرکت 23 کشتی گیر از 10 استان برگزار شد میثم رستمی در وزن 70 کیلوگرم مقام سوم مشترک را همراه با ورزشکار خراسان جنوبی کسب کرد. مقام های اول و دوم این وزن نیز به کشتی گیران تهران و توابع تهران اختصاص یافت.

دررقابت های وزن 90+ کیلوگرم کسب مقام سوم مشترک توسط افشین صادقی ورزشکار کرمانشاهی در کنار ورزشکاری از توابع تهران به دست آمد، کشتی گیران خراسان شمالی و مازندران نیز اول و دوم شدند.

رقابت های انتخابی تیم های ملی آلیش، ترکمن گورش و قزاق کوراش مردان در رده ی سنی بزرگسالان، در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 
انتهای پیام/پ

نظر شما