شناسهٔ خبر: 19621409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

العین – استقلال تهران از نگاه AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های العین امارات واستقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا با انتشار گزارشی کوتاه به استقبال این مسابقه رفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار روز دوشنبه تیم های العین و استقلال تهران در ورزشگاه بن زیاد، در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این بازی پرداخت.

 این سایت نوشت،العین اگر می خواهد برای دومین بار پیاپی به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند باید روز دوشنبه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه هزه بن زیاد یک گل عقب ماندگی خود مقابل استقلال را جبران کند.

پنالتی دقایق پایانی کاوه رضایی به استقلال برتری ارزشمند یک گله ای داد که می تواند در امارات متحده عربی از آن دفاع کند، العین در خانه تا کنون فقط یکی از سه بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

شکست 1-0این تیم اماراتی، اولین شکست این تیم در رقابت های قاره ای سال 2017 بود که پس از اخراج سعید جمعه، در فاصله 13 دقیقه به پایان بازی رقم خورد.

العین دربازی برگشت سعید جمعه را در اختیار نخواهد داشت.استقلال هم فرشید اسماعیلی بازیکن کلیدی خود را که هشت دقیقه پس از جمعه اخراج شد، در ترکیب خود ندارد، هرچند علی قربانی پس از یک جلسه محرومیت، در این بازی می تواند به میدان برود.
انتهای پیام/

نظر شما